قرارگاه خدمت رسانی شهید سلیمانی شاهرود؛ بدون توقف

شاهرود_قرارگاه جهادی شهید سلیمانی مسجد امام رضا (ع) شاهرود هم مثل همیشه در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم است و کمک‌های مؤمنانه خود را به مردم اهدا می‌کند.
کد خبر: ۹۳۲۷۵۶۲
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱
قرارگاه خدمت رسانی شهید سلیمانی شاهرود؛ بدون توقفبه گزارش خبرنگار بسیج، قرارگاه جهادی شهید سلیمانی مسجد امام رضا (ع) شاهرود هم مثل همیشه در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم است و کمک‌های مؤمنانه خود را به مردم اهدا می‌کند.
۲۰ سبد عیدی شامل، آجیل و شکلات و شیرینی و ۲۰ بسته قند بین اهالی محله و آسیب‌دیدگان کرونا به همت خیران محله تهیه و توزیع شد.
همچنین ۲۰ جفت کفش دخترانه به همت خیران تهیه و بین نیازمندان محله و آسیب دیدگان کرونا تهیه و اهدا شد.
کمک معیشتی نقدی به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به مناسبت فرارسیدن سال نو بین نیازمندان محله و آسیب دیدگان کرونا و به همت بسیجیان پایگاه عاشورا حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا (ص) اهدا شد.
کمک معیشتی ۶ میلیون ریالی هم بین نیازمندان زیرپوشش خیریه به همت نمازگزاران مسجد اهدا شد و این کمک‌ها تداوم خواهد داشت.
حجت‌الله بابامحمدی، مسؤول قرارگاه جهادی شهید سلیمانی در گفت‌وگو با فارس، هدف از این اقدامات را تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه عنوان کرد.
او گفت: در سالی که گذشت به همت بسیجیان، خیران و نمازگزاران فعالیت‌های متنوعی در راستای کمک مؤمنانه و مقابله با کرونا انجام شده و این کمک‌ها همچنان تداوم خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها