سرهنگ محمد امامی مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان با حجت الاسلام و المسلمین محسن انصاری نیا دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۳۲۷۶۰۸
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ محمد امامی مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان با حجت الاسلام و المسلمین محسن انصاری نیا دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سرهنگ محمد امامی مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم(ع) و محکوم کردن اقدام تروریستی و حمله به زائرین کاظمین در خصوص فعالیت های مجموعه بسیج ادارات گفت: به حمدالله اکثریت فرمانده هان پایگاه های مقاومت بسیج در دستگاه های اجرایی استان در موضوعات مختلف به خصوص در موضوعات فرهنگی فعال می باشند.

وی ادامه داد: با توجه به ساختار موجود در ادارات، هر اداره از شوراء فرهنگی، شوراء امر به معروف و موضوعات مختلف تشکیل شده است. که انشاا... با برگزاری دوره های مختلف در بسیج ادارات در حال برنامه ریزی برای توانمندسازی و تقویت اعضا فعال هستیم.

محمد امامی همچنین خاطر نشان ساخت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای احیای پایگاه های مقاومت بسیج ادارات برای سال 1400 بشترین فعالیت ها بر روی موضوعات تربیتی و فرهنگی برای افزایش روحیه و تفکر بسیجی در ادارات خواهد بود. همچنین در کنار این موضوع می توان به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص کارمند هم تراز انقلاب نیز جامعه عمل پوشاند.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام و المسلمین محسن انصاری نیا دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان گفت: وظیفه همه ما امر به معروف و نهی از منکر در جامعه می باشد. مطالبه گری و امر به معروف و نهی از منکر در ادارات با به گونه ای باشد که بتواند به کار آمدی آن مجموعه کمک نماید.

وی همچنین افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان در موضوعات مختلف به ویژه در مباحث ادارات می تواند از ظرفیت بسیج ادارات به صورت ویژه استفاده نماید. وظیفه همه ما خدمتگذاری به مردم است و در این راستا نیز مسئولین باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند.

حجت الاسلام و المسلمین محسن انصاری نیا همچنین خاطر نشان ساخت: نقش ستاد، حمایتی و راهبردی و جهت گیری جدید در ستاد مطالبه گری از مسئولین و تشکیل گروه های جهادی و نگاه انگیزشی ست و رسالت ما در ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر است.

همچنین در این جلسه مقرر گردید مجموعه بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان با همکاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان نسبت به برنامه ریزی در جهت آموزش نیروهای بسیج فعال در ادارات در قالب فعالیت های فرهنگی همکاری داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها