خبرهای داغ:

همه امور باید در راه خدا باشد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: همه امور باید در راه اسلام و برای خدا انجام شود
کد خبر: ۹۳۲۷۶۹۹
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان آیت الله شاهچراغی در دیدار با پاسداران سپاه ناحیه سمنان با اشاره به روایتی از امام موسی بن جعفر (ع) که می‌فرمایند ((خداوند در زمین بندگانی دارد که غالبا هم شناخته شده نیستند و برای نیاز‌های مردم کمک می‌کنند و دلسوزند؛ این جماعت که به فکر مردم هستند در آخرت و قیامت هم در امن و امان اند)) گفت: هدف در این دنیا باید خدمت باشد. یعنی هر کسی که مسئولیتی دارد، ریز یا درشت باید در خدمت اسلام و رهبری و مردم باشد، زیرا عبادت جز خدمت به خلق نیست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: دو چیز است که باید خیلی مهم بدانیم یکی امانت و دیگری صداقت و باید این دو را در محل کار خود تبلیغ کنیم و به تابروی اعلانات بچسبانیم؛ که اگر این دو خصلت نباشد جایش دروغ و خیانت است و اگر می‌خواهیم محبوب خدا باشیم باید ریسمانمان را صاف بیندازیم چرا که بار کج به منزل نمیرسد و انقدر مهم است که امام صادق (ع) هر روز به شاگردانش این موضوع را تکرار می‌کرد.
آیت الله شاهچراغی در بخش پایانی سخنان خود گفت: بالاخره همه می‌رویم و خوشا آنان که با نام نیک و شهید از دنیا می‌روند؛ و ما که شهید نشدیم باید خدمتگذار خانواده شهدا باشیم.
در بخش دیگری از این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل راسخی، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان خطاب به نماینده ولی فقیه گفت: شما آیت الله شاهچراغی از برکات استان سمنان و مردم استان هستید و ما در امور سازمانی نیز سعی می‌کنیم از نصایح شما در طول این مسیر استفاده و بهره ببریم.
وی افزود: کار سپاه و بسیج خدمت به مردم است و تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا این امر را به نحو احسن انجام دهیم.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها