اقدام اقلیم کردستان در رونمایی از تمبر جنجالی در مسیر ایجاد تفرقه است

ماموستا یداالله محمدی گفت: سفر پاپ فرانسیس به عراق و همچنین رونمایی از تمبر توهین به اسلام و شریعت مقدس اسلام است.
کد خبر: ۹۳۲۷۷۱۹
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
ماموستا یداالله محمدی یکی از ماموستا‌های اهل سنت کردستان پیرامون سفر پاپ فرانسیس به عراق و همچنین رونمایی از تمبری که در واقع توهین به اسلام و شریعت مقدس اسلام است در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار داشت: این موضوعی تازه نیست و توطئه‌ای است که سال‌ها قبل از طرف دشمن برای نابودی کشور‌های مسلمان طرح ریزی شده است.

وی افزود: ایجاد اختلاف و انفکاک‌های قومی و مذهبی در بین کشور‌های مسلمان نقشه‌ای شوم از طرف دشمنان بلخص یهودیان و صهیونیستی‌ها است چرا که وقتی دشمن مسلمانان را در هر زبان و هر لباسی متحد و برادر می‌بینند دشمنی خود را بر نخواهند تافت و به فکر این است که این مجموعه را به هر شکلی منفک کرده تا ان‌ها را جزو سیطره خود قرار دهند.

ماموستا محمدی با اشاره به اینکه دشمنان خبیث اسلام را قبول ندارد عنوان داشت: دشمن فقط در صدد این است که بین اقوام مختلف تفرقه ایجاد کند.

این ماموستای اهل سنت اظهار داشت: وقتی مسیهیت بیت المقدس را تصرف نمود سردار سرفراز کرد صلاحدین ایوبی با تمام شجاعت و مجاهدت خود به مسیهیت حمله ور شد و بیت المقدس را از یوغ مسیهیت بی دین و کافر خارج نمود و امروز این‌ها با توطئه‌ی پاپ و رونمایی از تمبری که اقلیم کردنشین را زیر پرچم مسیهیت قرار داده است می‌خواده ادامه همان توطئه‌ها را پیش ببرند.

وی در ادامه عنوان داشت: قطع به یقین کردستان عراق می‌داند که تمام مردم کرد جزو جدا نشدنی از اسلام خواهد بود و اگر به تاریخ برگریدیم خواهیم دید که تمام کرد‌ها جزو ایران اسلامی بوده اند و اسلام را اکمل تمام ادیان آسمانی می‌دانند.

ماموستا محمدی گفت: این حرکت که از طرف جمعی تفرقه افکن و اسلام ستیز به راه افتاده است را محکوم می‌داریم و عنوان می‌نمایم که تمامی مسلمانان در هر کجای این جهان به خوبی می‌دانند صهیونیسم هرگز دوست ما نبوده همان گونه که قرآن میفرماید هرگز دوست مسیحی و یهودیت نشوید چرا که آنان هرگز دوست شما نخواهند بود، زیرا آنان هرگز شما را نخواهند پذیرفت؛ و هیچ منفعتی در دوستی با آنان برای مسلمانان نخواهد بود.

این ماموستای اهل سنت عنوان داشت: دوستی با یهود و نصاری خلاف دوستی با خداوند است و اگر زیر پرچم آن‌ها قرار بگیرید بدانید دوستی خداوند را طرد گفته اید و مساعدت و یاری خداوند را نخواهید داشت.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار