فرمانده کل ارتش با تأکید بر ضرورت تشکیل مجمع فرزندان و یادگاران شهدای ارتش گفت: این مجمع می‌تواند بستر اقدامات مؤثر و مثبت بسیاری باشد.
کد خبر: ۹۳۲۷۷۶۱
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت فرارسیدن روز شهید، مهندس «مهدی اردستانی»، مهندس «علی کشوری»، مهندس «امیر قلیچ‌خانی»، دکتر «شهره شمشادیان» و دکتر «ریحانه اخلاقی» از فرزندان شهدای ارتش با امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، مهدی اردستانی گفت: فرزندان شهدا می‌توانند اتفاقات خوبی در جامعه رقم بزنند، به‌ویژه در زمینه ارتقاء روحیه ایثار و شهادت در جامعه بسیار مثمر ثمر خواهند بود.

قلیچ‌خانی نیز در خصوص تشکیل مجمع فرزندان شهدای ارتش به ارائه توضیحاتی پرداخت و با اشاره به ضرورت توجه مطلوب و شایسته رسانه‌های جمعی به اقدامات و فعالیت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه در حوزه مردم‌یاری و کمک‌های مومنانه به ملت شریف ایران خاطرنشان کرد: با تشکیل این مجمع بخشی از این خدمات و اقدامات توسط فرزندان شهدا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برجسته خواهد شد.

همچنین کشوری با ابراز تشکر و خرسندی از دومین دیدار با فرمانده کل ارتش در مدت چند ماه، این اتفاق خوشایند را ناشی از توجه ویژه امیر سرلشکر موسوی به دغدغه‌های فرزندان شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست.

در ادامه، سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش نیز ضمن تشکر از دلسوزی فرزندان شهدای ارتش در راستای توجه به انعکاس و دیده شدن اقدامات و عملکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران برای ملت شریف ایران، تشکیل مجمع فرزندان و یادگاران شهدای ارتش را امری ضروری برشمرد و گفت: این مجمع می‌تواند بستر اقدامات مؤثر و مثبت بسیاری باشد.

وی تأکید کرد: فضای مجازی و فضای رسانه یک قدرت و ظرفیت بزرگ است. وقتی باطل با حداکثر توان روی آن متمرکز می‌شود و از آن استفاده می‌کند، لازم و ضروری است که حق هم با بیشینه ظرفیت و توان این قدرت را در اختیار بگیرد و هیچ محدودیتی هم برای جولان دادن در این فضا وجود ندارد.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: صدای حقی که برگرفته و ناشی از خلوص نیت و منسوب به شهید است؛ شهیدی که تمام سرمایه‌اش را در راه حق و در طبق اخلاص گذاشته، باید تقویت شود و ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسیر اعتلای این حرف حق تا حد امکان از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.

سرلشکر موسوی خطاب به فرزندان شهدا با تأکید بر اینکه به هیچ وجه نباید از لشکرکشی شیطان در فضای مجازی مأیوس شد، تصریح کرد: شما عزیزان امانت‌دار پدرانتان و ما هم امانت‌دار همرزمان‌مان هستیم و وظیفه داریم در مقابل ناامید شدن و ناملایمات بایستیم و تحت هیچ شرایطی در راه قوی شدن از مواضع حقمان کوتاه نیاییم و عقب ننشینیم.

وی در پایان با ابراز خرسندی از توفیق دیدار با خانواده معظم شهدا خاطرنشان کرد: یاد شهدا و دیدن خانواده شهدا انسان و به‌ویژه مسئولان را در مرحله‌ای نگه می‌دارد که پایبند به تمامی اعتقادات و اراده‌های آهنین‌شان بمانند و فراموش نکنند؛ جایگاهی که دارند ثمره خون شهدای گرانقدر است، آن‌ها هم باید دائماً خود را در سنگر دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند و در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی و عزت ملت شریف ایران کوتاهی نکنند.

در این دیدار امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش و امیر سرتیپ دوم «محمدرضا فولادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آجا نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات