توزیع بسته های معیشتی با دست پدران شهدا به نیازمندان

زاهدان-تعداد 20 بسته معیشتی در قالب رزمایش مومنانه با دستان پدران شهدا در حاشیه شهر زاهدان بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۷۸۰
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲

دکتر نادر میری، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا  تا کنون  گروه جهادی یاوران سلامت بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان خدمات بی منتی را در راستای مواسات و همدلی بین نیازمندان ارائه کرده است.
 
فرمانده پایگاه بسیچ دانشگاه حوزه صاحب زمان استان افزود: مردم ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند که با حضور در جنگ نابرابر عراق علیه ایران رسالت و ماموریت خود را به بهترین شکل ممکن ارائه کردند، امروز رسالت و وظیفه مسئولان است تا در شرایط سخت کرونایی امروز آنها را کمک و حمایت کنند.
 
نادر میری بیان کرد:مسئولان برای موفقیت در پست های مدیریتی خود باید شهیدان میرحسینی و سلیمانی را الگو قرار داده و  شیوه و روش شهدای مدافع سلامت را در کارشان الگو قرار دهند.
 
این مسئول ادامه داد:  امروز در شرایط سخت در عین مشکلات اقتصادی ساکنان حاشیه شهر با شعار انسان سالم محور توسعه پایدار با ایجاد امید از اول شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون خدمات شایانی در قالب  پویش سلامت و رزمایش کمک مومنانه با توزیع بسته های معیشتی در اجرا منویات رهبر معظم انقلاب  موفق بوده  است.
 
مدیر گروه جهادی یاوران سلامت بسیج کارمندان سپاه سلمان تصریح کرد: رزمایش مواسات و همدلی  به منظور خدمت به مردم باحرکت و تداوام راه شهدا و نهضت جهاد و دفاع از ارزشهای انقلاب تعداد 20 بسته معیشتی با دستان پدران شهدا به خانواده های نیازمند شناسایی شده در حاشیه شهر زاهدان اهدا شد.
ارسال نظرات