فرماندار ری:

معتمدین هیات اجرایی انتخابات قانون را ملاک عمل قرار دهند

رئیس هیأت اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان ری در اولین جلسه هیات اجرایی گفت: حضور پرشور و انسجام و همدلی در هیات اجرایی موجب تحقق شور و نشاط و همچنین مشارکت حداکثری در انتخابات خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۸۳۲
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷

 به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛  حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران، فرماندار ویژه و رئیس هیأت اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان ری گفت: برای انتخاب هیات اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان ری ۳۰ معتمد از همه جناح‌های سیاسی، اقشار مختلف، روحانیون، سیاسیون، فرهنگیان، بانوان، ورزشکاران و بازنشستگان به فرمانداری ویژه شهرستان ری دعوت شدند که با حضور ۲۹ معتمد و با رعایت اصل بی طرفی، اعضای اصلی و علی البدل هیات اجرایی انتخاب شدند.

در دوره قبل، انتخابات شورای اسلامی شهر در شهرستان ری برای سه شهر حسن آباد، باقرشهر و کهریزک برگزار شد اما در این دوره دو شهر قیامدشت و قلعه نو به شهرستان ری اضافه شده که حجم رسیدگی به صلاحیت ها افزایش خواهد یافت.

با توجه به نزدیکی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، می بایست تمامی برنامه ها و اهداف هیات اجرایی بر اساس تقویم انتخابات ۱۴۰۰ صورت گیرد تا در زمانهای قانونی موارد تعیین تکلیف شود.

مُرّ قانون در تایید صلاحیت ها در اولویت است و ضرورت دارد ضمن بی طرفی در تایید یا رد صلاحیت داوطلبین، رسیدگی ها به نحوی باشد که شأن و آبروی افراد حفظ شود.

ارسال نظرات