سردار رحیمی فرماندهی انتظامی تهران در دیدار با مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س):
مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) در دیدار با فرمانده انتظامی تهران بزرگ درخصوص پنج شنبه و جمعه پایان سال در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) و حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) هم اندیشی کردند.
کد خبر: ۹۳۲۷۸۴۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛  سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) در دیدار با سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص حضور شهروندان جهت زیارت اهل قبور  روزهای پایانی سال به ویژه پنج شنبه و جمعه پایان سال و لحظات تحویل سال در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) و حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) هم اندیشی کردند.

 در این دیدار که در دفتر سردار رحیمی برگزار شد، رئیس پلیس پایتخت با اشاره به خدمات گمنام و صادقانه کارکنان سازمان بهشت زهرا(س) در بحران کرونا گفت: خدمات گمنام و صادقانه مدیریت و کارکنان ایثارگر سازمان بهشت زهرا(س) در بحران سخت کرونا موجب شد تا مردم بدون کمترین دغدغه و نگرانی به بهشت زهرا(س) مراجعه و خدمات مناسب را دریافت کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ سال 1399 را سالی سخت و پرمشغله برای پلیس تهران دانست و تصریح کرد: سال 1399 سالی پرمشغله و سنگین به لحاظ کاری و روانی برای کادر درمان ، پرسنل زحمتکش و گمنام بهشت زهرا(س) و همچنین سالی پرمشغله و پرکار برای نیروی انتظامی تهران بود.

سردار رحیمی خدمات پرسنل آرامستان های کشور به ویژه پرسنل بهشت زهرا(س)به مردم را کم نظیر و قابل تقدیر عنوان کرد و گفت: پرسنل آرامستان بهشت زهرا(س) و همه آرامستان های کشور با عشق و علاقه مضاعف و روحیه جهادی در کنار مردم ایستادند و در پیک های خطرناک بیماری کرونا آن زمانی که از ترس و خوف سرایت این بیماری خطرناک همه صحنه را خالی کردند، پرسنل آرامستان ها ایستادند و کار را به نحو احسنت انجام دادند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ به ادامه داد: اطلاع رسانی و نحوه مدیریت سفرهای مردم و آگاهی رسانی به این مطلب که شهروندان زیارت اهل قبور را به زمان دیگری موکول کنند و روزهای پایانی سال از تجمع در بهشت زهرا(س) خودداری گردد از سیاست های مدیریتی موفق بهشت زهرا(س) می باشد .

سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ ضمن اعلام آمادگی جهت برقراری نظم و امنیت برای روزهای پایانی سال  در محدوده جنوب تهران و بهشت زهرا(س) از آماده باش پلیس پایتخت در این ایام جهت خدمات رسانی به مردم خبر داد.

 دکتر سعید خال مدیر عامل بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) نیز در ابتدای این دیدار گزارشی در خصوص عملکرد سازمان بهشت زهرا(س) و اقدامات صورت گرفته در جهت تکریم خانواده های داغدار در بحران کرونا و همچنین برنامه های بهشت زهرا(س) برای روزهای پایانی سال ارائه کرد.

 

ارسال نظرات