همزمان با روز بزرگداشت شهدا، سومین یادواره 214 شهید جامعه کارگری استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۹۰۰
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: مراسم گرامیداشت اولین یادواره 11 شهید متعلق به خانواده های کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین سومین یادواره 214 شهید گرانقدر جامعه کارگری استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا برگزار شد.

سرهنگ پاسدار سلمان گنجی افزود: به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره دو شهید شاخص جامعه کارگری استان چهارمحال و بختیاری ، دو سالن به نام سرداران شهید حسینعلی ترکی و رضا رحمانی نامگذاری شد.

گفتنی است؛ مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایستادگی ملت بزرگ ایران مقابل دشمنان و تحریم های ظالمانه را مدیون جانفشانی شهدا در عرصه های مختلف دانست.

آقای فاضلی افزود: جامعه کارگری ما امروز در شرایط سخت اقتصادی و تحریم ها ، در خط مقدم تولید و  کار قرار دارند و فعالیت می کنند که قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: یاد و خاطره شهدا را گرامی می داریم و امیدواریم ان شاءالله بتوانیم در مسیر آن عزیزان حرکت کنیم و مثل آنها که از جانشان گذشتند، ما از وقت مان بگذریم و در مسیر این شهدا و در جهت خدمت به نظام و مردم قدم برداریم.

شایان ذکر است؛ یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس هم در این مراسم با اشاره به آغاز حرکت امام حسین علیه السلام به سمت کربلا ، گوشه هایی از نهضت عاشورا را تبیین کرد و رزمندگان و بسیجیان و شهدای هشت سال دفاع مقدس را درس آموخته ی مکتب امام حسین علیه السلام دانست.

عبدالله جمشیدی، افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگان و ایثارگران ما و خانواده معظم شهدا با تأسی و تمسک به حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و ائمه اطهار علیهم السلام، جا پای آنها گذاشتند و از دین خدا و انقلاب دفاع کردند.

وی، تصریح کرد: کار این عزیزان کمتر از کار شهدای دشت کربلا نبود و به تعبیر مقام معظم رهبری، هشت سال دفاع مقدس ما هم همچون واقعه عاشورا پیام های زیادی برای جامعه بشری دارد.

جمشیدی در پایان گفت: ما باید با تأی به شهداء، دشمنان را بشناسیم و بدانیم چه موانعی در مسیر انقلاب و پیشرفت کشور وجود دارد و چه کسانی مانع می شوند.

تجلیل از چند خانواده معظم شهدای جامعه کارگری، پخش کلیپ و مداحی از دیگر برنامه های این مراسم یادواره بود.

//////////

ارسال نظرات