در جام شهید جوینده تربیت بدنی سپاه قدس گیلان که ۱۶ تیم حضور داشتند، تیم لشکر عملیاتی توانست قهرمان این دوره از مسابقات شود.
کد خبر: ۹۳۲۷۹۰۱
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، روز به روز به تنومندی شبکه طیبه بسیج افزوده و مشارکت اقشار مختلف و آحاد جامعه در آن توسعه پیدا می کند‌

بسیج ورزشکاران از جمله اقشار فعال در پیکره این شجره طیبه است که استحکام و قدرت میدانی آن به سبب حضور نوجوانان، جوانان و میانسالان ورزشی بیش از سایر اقشار است.

برنامه های ورزشی بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان با انسجام و ساماندهی قشر پر تحرک آن امروزه این رده از بین را به قشر پویا تبدیل کرده است.

در کنار تمامی مسابقات و جشنواره های ورزشی که بسیج ورزشکاران سپاه قدس طی امسال در دستور کار داشته، فوتسال بسیج ورزشکاران یکی از پر طرفدار ترین ورزشهایی بوده که مورد استقبال قرار گرفته است.

یکی از مسابقاتی که توسط تربیت بدنی سپاه قدس طی امسال دنبال شد، مسابقات فوتسال جام شهید حسین جوینده برای نیروهای کادر سپاه در سالن شهید حق وردیان رشت بود.

به گفته اصغر زاد اکبری، مسوول تربیت بدنی سپاه قدس گیلان در این مسابقات ۱۶ تیم به مدت یک ماه حضور داشتند که ۱۱ تیم از شهرستان ها و پنج تیم از معاونت های ستادی سپاه بود.

به گفته مسوول تربیت بدنی سپاه قدس گیلان در این سری از مسابقات تیم لشکر عملیاتی قهرمان و تیم بهداشت و درمان سپاه قدس نائب قهرمان شد.

همچنین در جام شهید جوینده، جلال زاد اکبری با ۱۲ گل زده، آقای گل مسابقات شد.

گفتنی است تیم های قهرمان، نائب قهرمان و نفرات برگزیده گل برتر توسط سرهنگ کوثری، جانشین فرمانده سپاه قدس و خانواده شهید جوینده هدایایی را به رسم یادبود دریافت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات