با حضور قرارگاه صنعت سپاه صاحب الامر(عج) در نمایشگاه توانمندی های صنعت استان قزوین صورت گرفت
قرارگاه صنعت سپاه صاحب الامر (عج) در چهارمین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین جهت ارائه خدمات مشاوره حقوقی، بیمه و عارضه یابی به واحد های تولیدی حضور یافت.
کد خبر: ۹۳۲۷۹۰۳
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، چهارمین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین در روزهای پایانی سال و در شرایطی که همه گیری ویروس کرونا منجر به رکود و ورشکستگی تعدادی از بنگاههای استان شده جهت ارائه محصولات تولیدی و زمینه سازی آشنایی مشتریان با ظرفیت های تولیدی موجود به مدت 4 روز برگزار شد.

در کشورهای توسعه یافته پرداخت یارانه به صنایع کوچک، متوسط و خرد برای حضور در نمایشگاه امری رایج و از مطالبات صاحبان صنایع تولیدی کشورها محسوب می شود و در ایران هم از سال 84 سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی با مجموعه 31 شرکت استانی نسبت به برپایی نمایشگاههای بومی و منطقه ای اقدام کرده و کمک های یارانه ای را نیز به صنایع کوچک و متوسط برای حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی پرداخت کرده است. نمایشگاه صنایع تولیدی این فرصت را ایجاد می کند که تمامی محصولات اعم از نوآوری هایی که دارند در غرفه های نمایشگاه در معرض دید و قضاوت متخصصان و مردم قرار گیرد و به بازار هم راه یابد.

این نمایشگاه با مشارکت 80 واحد تولیدی و صنعتی برپا شد و به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی این نمایشگاه بدون بازدید عمومی برگزار گردید اما امیدواریم در سال آینده با بهتر شدن شرایط زمینه برپایی نمایشگاههای عمومی هم مهیا شود.

قرارگاه صنعت سپاه استان قزوین نیز جهت ارائه خدمات مشاوره حقوقی، بیمه و عارضه یابی از واحدهای صنعتی حاضر در نمایشگاه با استفاده از اعضای صنعت یار سازمان در این نمایشگاه حضور فعالی داشت.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات