خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عجبشیر:

پدران و مادران شهدا عزترین سرمایه خود را فدای انقلاب کردند

تبریز- فرمانده سپاه عجبشیر گفت: وظیفه همگانی توجه به خانواده شهداست که از بهترین و عزیزترین سرمایه خود گذشتند و فرزندان خود را در راه انقلاب اسلامی فدا کردند تا امروز ما در آسایش و امنیت به سر ببریم.
کد خبر: ۹۳۲۷۹۰۴
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر شاه محمدپور در دیدار با خانواده شهید امیله با اشاره به اینکه شهدا به مسیر ما روشنی می ‌دهند ادامه داد: خارج شدن از مسیر حساس ولایت و گم‌ کردن این مسیر، ما را به تاریکی خواهد برد.

وی با بیان اینکه شهدا بیرق ‌های افتخار ملت ایران هستند بیان کرد: خانواده‌ های شهدا با تقدیم عزیزان خود عزت بسیاری کسب کرده‌ اند و امید است ما نیز بتوانیم رهرو خوبی باشیم.

شاه محمدپور گفت: صبر و پایداری فرزندان مقاوم و غیورمرد این سرزمین، گواه ایثار و استقامت ملتی است که رشادت، ازخود گذشتگی و ایثار را از حضرت ابا عبد الله‌ الحسین(ع) و سفیر آزادگان حضرت زینب کبری(س) آموختند.

پدران و مادران شهدا عزترین سرمایه خود را فدای انقلاب کردند

فرمانده سپاه عجبشیر افزود: امروزه عزت و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت ‌ها و ایثار عزیزانی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و برای فراهم ‌شدن امنیت و آسایش پایدار سر از پا نمی ‌شناسند تا ملت بزرگوارشان در همه جوانب و ابعاد از نعمات بزرگ الهی برخوردار شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها