خبرهای داغ:

خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از بالاترین خدمات است

شاهرود_خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از بالاترین خدمات است و نزد خداوند متعال قرب و ارزش بسیار بالایی دارد.
کد خبر: ۹۳۲۷۹۴۳
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود طی پیامی، ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید را به مردم شهیدپرور و ولایتمدارایران اسلامی بالاخص خانواده‌های معظم شهدا تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انقلاب، اسلام، قرآن، استقلال، آبرو و حیثیت را از برکت خون پاک شهدا داریم. مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)
شهیدان مفهوم والا و انسانی ایثار و از خودگذشتگی را برای جامعه به ارمغان می‌آورند و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنان و ارج نهادن به ایثار جانی که در راه اسلام، انقلاب و وطن انجام داده اند، روحیه همگان را انقلابی و ایثارگر نگه می‌دارد.
حرکت رو به جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشرفت‌ها و دستاورد‌های آن در عرصه‌های مختلف مرهون خون‌های پاک و مطهر شهدای گرانقدر است، شهدایی که با خون خویش عزت و آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند.
خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از بالاترین خدمات است و نزد خداوند متعال قرب و ارزش بسیار بالایی دارد.
قطعا به فرمود: ه امام راحل خانواده شهدا چراغ این ملتند، خانواده‌هایی که با وجود تمام سختی‌ها، مشکلات و با صبر و بردباری چراغ معرفت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را روشن و جاودانه نمودند.
امروز امنیت و آزادی ایران اسلامی، مرهون خون شهدا و جان برکفان ایران عزیز است. افتخار به وجود چنین آزاد دلانی که هدایتگر جوامع بشری اند و بزرگداشت مقام رفیعشان باعث سرافرازی کشورو پایداری انقلاب اسلامی است.
موسسه فرهنگی بین الحرمین ضمن گرامیداشت فرارسیدن ۲۲ اسفند که به مناسبت روز شهدای عزیز مزین و نامگذاری شده، بر خود لازم و واجب می‌داند از زحمات و تلاش‌های صادقانه، مخلصانه و مجدانه تمامی خدمتگزاران به این خانواده‌های معظم و معزز صمیمانه تقدیر و تشکر و علو درجات را برای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دوران حماسه ساز دفاع مقدس آرزو نماید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها