سرود «محمد» کاری از گروه سرود شهید فهمیده لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر در شهرستان تربت جام و مراکز بخش‌های اهل سنت اجرا شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۹۵۹
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
 سرهنگ پاسدار حسین رمضانی؛ فرمانده محور عملیاتی شهیدمحمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت:گروه سرود شهید فهمیده لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر به مناسبت عید مبعث پیامبراکرم (ص) به این شهرستان اعزام گردید.

فرمانده محورعملیاتی شهیدمحمد زاده ادامه داد: گروه سرود شهید فهمیده از سوی لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر به سرپرستی برادر سید هاشم غیور به مناسبت عیدمبعث پیامبراکرم (ص) به شهرستان تربت جام و شهر‌های نیلشهر و سمیع آباد به اجرای برنامه پرداختند.

رمضانی افزود: در همین راستا در قالب گروه سرود شهید فهمیده ویژه مناسبت‌های مختلف نیز آثار متفاوتی را تهیه کرده است.

وی در ادامه گفت: اجرای گروه سرود در جشن شادی شهرستان تربت جام، نماز جمعه اهل سنت نیلشهر و شهر سمیع آباد برگزارشد.

مولوی رمضانی امام جمعه اهل سنت گفت: مسلمانان جهان باید امروز با تأسی گرفتن از سیره رسول اکرم (ص) از تفرقه واختلاف پرهیز کنند و در راستای گسترش اتحاد و ترویج دین رسول الله بکوشند.

وی با بیان اینکه وحدت و انسجام کشور‌های اسلامی و دوری از نفاق، مسیر روشن حیات طیبه نظام اسلامی در جهان است
خاطرنشان کرد: وحدت مسلمانان جهان و تبعیت از زندگی پیامبر بزرگ اسلام (ص) رمز پیروزی در برابر دشمنان است.

وی ادامه داد: پیروی از منش و رفتار پیامبر بزرگ اسلام (ص) را در وضعیت حال حاضر دنیا بر مسلمانان جهان واجب و ضروری خواند و گفت: دین پیامبر دین اخلاق است و امت اسلامی باید با سلاح علم، اخلاق و ایمان مروج دین و سنت نبوی باشند.

امام جمعه اهل سنت نیلشهر در پایان گفت: با تشکر از محور عملیاتی شهید محمد زاده و گردان هشتم امام حسین علیه السلام جهت هماهنگی‌هایی که از قبل عید مبعث انجام دادند و گروه سرود را به شهرستان تربت جام شهر وحدت اعزام نمودند
ارسال نظرات
پر بیننده ها