با حضورمعاون هماهنگ کننده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص)؛

مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیل برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیل با حضور همه مدیران مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید ناحیه کمیل برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۹۶۲
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات ناحیه کمیل  این مراسم با حضور سردار دینی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد.

وی در طی سخنانش از اهمیت بسیج و اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) بسیج پاره تن مردم است اشاره کرد و گفت : مصلحت،  ملت و مردم را فراموش نمی کند نقش بسیج در تمامی عرصه ها پررنگ بوده است و همچنین اهمیت فعالیت نواحی بسیج در مناطق مختلف برای دیگران آشکار بوده است .

در این مراسم سرهنگ رحمانی فر رئیس بازرسی سپاه تهران ، علما و ائمه جماعات ، مداحان ، حجت الاسلام محمودزاده نمایندگی ولی فقیه ناحیه و مدیران شهری ، قضایی ، انتظامی ، آموزشی اعم از دادستان شرق تهران، آموزش و پرورش ، شهرداری ، کلانتری ۱۲۸ ، راهور، اورژانس ، بهداشت شرق تهران، بسیجیان، فرماندهان حوزه ها و پایگاههای بسیج، خانواده معظم شهدا حضور داشتند.

همچنین در ادامه مراسم سرهنگ حسن زاده فرمانده سابق ناحیه کمیل از خط مش و اقدامات انجام شده در مدت تصدی مسئولیت و دستاوردهای لازم مطالبی را عنوان نمودند و سپس سرگرد پاسدار حسین اورکی فرمانده جدید ناحیه کمیل از ادامه این مسیر پربرکت باهمت همه دستگاهها سخن گفتند.

در پایان مراسم نیز  با حضور همه مدیران مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید ناحیه کمیل برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیل برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیل برگزار شد

ارسال نظرات
آخرین اخبار