خبرهای داغ:

مراسم گرامیداشت روز شهدا با حضور فرمانده سپاه استان برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز شهدا با حضور خانواده شهدا، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان و جمعي از مسئولين استاني و شهرستاني برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۹۹۲
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، مراسم گرامیداشت روز شهدا با حضور خانواده شهدا، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان،عبدالله یاوری فرمانده مرکز مقاومت بسیج کمیته امداد، سرهنگ محمد امامی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان برگزار شد.

در این مراسم سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان ضمن تقدیر از جهادگران کمیته امداد گفت: کمیته امداد نهاد تخصصی امدادرسانی در سنگر خدمت به محرومین است و در این موضوع نیز با استفاده از ظرفیت های مختلف موفق عمل نموده است.

وی ادامه داد: برای کمک به محرومین باید به صورت جهادی و با روحیه بسیجی عمل کرد. در همین راستا کمیته امداد در همه صحنه‌های حساس و موردنیاز حضور پیدا کرده و کمک رسان محرومین جامعه است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان همچنین خاطر نشان ساخت: خدمت به مردم در هر عرصه‌ای قابل‌ستایش است، اما خدمت به محرومین، مستضعفین و مستمندان جایگاه ویژه‌ای دارد.باید در نظر داشت که کمیته امداد نهاد تخصصی امدادرسانی در سنگر خدمت به محرومین است.

گفتنی است در این مراسم ضمن تقدیر و تجلیل از خانواده های شهدا،  سنگر خدمت کمیته امداد استان سمنان نیز افتتاح شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها