خبرهای داغ:
تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر با بیان اینکه میزان در نظر همه خدمت گذاری باشد نه طلب مقام گفت: نمایندگان مردم به انتخابات به عنوان یک مسئولیت، یک اداى وظیفه و یک صحنه کارآمد براى خدمت نگاه کنند.
کد خبر: ۹۳۲۸۰۵۳
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی رشیدی در جمع بسیجیان و در آستانه ثبت نام انتخابات شورای شهر و روستا افزود: نماینده مردم باید داراى فهم و درک سیاسى باشد و مسائل کشور را بفهمد؛ هم مسائل خارجى و توطئه هاى دشمنان را و هم مسائل داخلى و نیاز هاى مردم و اولویت هاى کشور را درک کند.
وی با تاکید به رعایت اخلاق و آداب اسلامی در مباحثه دو طرف کاندیداها بیان کرد: باید در یک محیط آرام مسائلى که هست با آرامش بیان شود اختلافاتی نظرهایی که دارند با یک آرامش خاطر بیان شده و حل و فصل شود تا محور اخلاقی و شئون نمایندگی حفظ شود.
حجت الاسلام رشیدی به برخی شاخصه های نماینده خوب اشاره و اظهارداشت: مومن انقلابی، ساده لوح نبودن، نگاه کلان ملی داشتن، تصمیم گیری مستقل با استفاده از نظر کارشناسی، پرتلاش بودن، مطیع قانون بودن از جمله شاخصه های یک نماینده خوب است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر یادآور شد: نامزدهای انتخاباتی در تبلیغات شان ارزش ‎هاى نظام را نادیده نگیرند و به تخریب همدیگر نپردازند تا وحدت ملى خدشه دار نشود.

ارسال نظرات