در راستای آزادی محکومین مالی و جرائم غیر عمد در کرمان
پاداش عنوان کرد: در راستای آزادسازی و رهایی در کل کشور ۴ قهرمان از جامعه ورزشی که ۲ نفر آنان کرمانی هستند مدال های خود را که ارزش آن بیش از ۱۰۰ میلیون تومان بود جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص دادند.
کد خبر: ۹۳۲۸۱۴۳
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،   مرحله پنجم نهضت آزادی محکومین مالی و جرائم غیر عمد در کرمان برگزار شد

حجت الله پاداش جانشین فرمانده سپاه ثارالله در سازمان بسیج اقشار  در این مراسم اظهار کرد: در استان کرمان با همت و درایت فرمانده سپاه ثارالله که خود از رزمندگان دفاع مقدس و از پایه گذاران ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی است در این امر خداپسندانه و خیر حضور داشت و توانست  در راستای کمک های مومنانه قدم بر دارد.

وی گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا در راستای کمک مومنانه به فرمایش مقام  معظم رهبری نقش سازمان اقشار بسیج پررنگ مشاهده شد.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله در سازمان بسیج اقشار افزود: بسیج حقوقدانان با مراجعه به دفتر فرماندهی سپاه ثارالله استان از وی درخواست کرد تا آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را در دستور کار قرار دهند که با این پیشنهاد استقبال شد.

پاداش بیان کرد: در مرحله اول که در هفته بسیج برگزار شد ۱۳۸ نفر زندانی و در مرحله دوم در سالگرد شهادت سردار دلها تعداد ۶۳ نفر و در دهه فجر و همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) روز زن در مرحله سوم تعداد ۳۱ نفر زندانی که ۴ نفر از آنان زن بودند و مرحله چهارم که با همت سازمان بسیج مداحان در سالروز ولادت حضرت علی (ع) صورت گرفت ۲۲ نفر و در پنجمین مرحله با همت بسیج جامعه ورزشی تعداد ۲۳ نفر آزاد شدند.

وی عنوان کرد: در راستای این آزادسازی و رهایی در کل کشور ۴ قهرمان از جامعه ورزشی که ۲ نفر آنان کرمانی هستند مدال های خود را که ارزش آن بیش از ۱۰۰ میلیون تومان بود جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص دادند.

ارسال نظرات