مدیر موسسه رزمندگان اسلام و راهیان کوثر استان زنجان خبر داد

انتخاب 11اثر از استان زنجان در مرحله دوم جشنواره شهید باهنر

زنجان-مدیر موسسه علمی- آموزشی رزمندگان اسلام و راهیان کوثر استان زنجان گفت: در مرحله دوم جشنواره کشوری شهید باهنر با محوریت برترین کلاس مجازی 11 اثر از استان زنجان، منتخب و برگزیده شدند.
کد خبر: ۹۳۲۸۱۷۳
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

اکبر رجبی در گفت‌وگو با خبرنگاربسیج زنجان؛اظهار داشت: دومین دوره جشنواره کشوری شهید باهنر با محوریت برترین کلاس مجازی در سال تحصیلی 1400-1399 برگزار شد که 16 اثر در مرحله اول از استان زنجان برگزیده شده بودند و در مرحله دوم نیز 11 اثر از این استان برگزیده شده و حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

انتخاب 11اثر از استان زنجان در مرحله دوم جشنواره شهید باهنر

 

وی با اشاره به مقام‌های کسب‌شده توسط استان زنجان در مرحله دوم جشنواره خاطرنشان کرد: خانم‌ها بیات (پایه پنجم- رتبه اول) ، عبدی (پایه پنجم- رتبه دوم) ، محمدی (پایه اول- رتبه اول) ، ابراهیم‌خانی (پایه دوم- رتبه دوم) ، اجاقلو (پایه دوم- رتبه سوم) ، عباسی (پایه اول- رتبه چهارم) ، هاشمی (کلاس پنجم- رتبه دوم) ، مقدم (کلاس چهارم- رتبه سوم) ، چراغی (کلاس اول- رتبه سوم) ، رضایی (پایه نهم- رتبه دوم) و شمعدانی (پایه هشتم- رتبه دوم) در این مرحله، موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

 

رجبی افزود: این جشنواره با برگزیده شدن تدریس‌های برتر مجازی که در ایام کرونا توانسته بود انتقال مفاهیم بهتر و جامع‌تری را با شیوه‌های تدریس نو به دانش‌آموزان انتقال بدهد، پایان یافت.

 

مدیر موسسه علمی- آموزشی رزمندگان اسلام و راهیان کوثر استان زنجان گفت: ایجاد زمینه‌های لازم برای بروز، پرورش و رشد خلاقیت معلمان و دبیران در تدریس، حمایت و هدایت معنوی و مادی دبیران خالق، آماده‌سازی دبیران برای ورود به کلاس‌های آنلاین و مدرسه مجازی و همچنین تولید محتوای استاندارد آموزشی از اهداف این جشنواره است.

 

وی ضمن عرض تبریک و آرزوی توفیق و سعادت در کسب علم و دانش به تمام معلمان این مجموعه ابراز کرد: مرحله اول جشنواره شهید باهنر در پاییز ۹۹ برگزار شده بود.

ارسال نظرات