فرمانده سپاه بیت المقدس:

سپاه پاسداران، پاسدار ارزش‌ها، آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: سپاه پاسداران بدون هیچ‌گونه حد و مرز سیاسی و جغرافیایی، پاسدار ارزش‌ها، آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۹۳۲۸۲۳۷
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم روز پاسدار صبح امروز با حضور فرمانده و نماینده، ولی فقیه در سپاه کردستان و جمعی از پاسدار در نماز خانه این مرکز برگزار گردید در این مراسم سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس با تبریک به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه اظهار داشت: روز‌های پایانی سال را با همه تلخی‌ها و شیرینی هایش پشت سر گذاشتیم و اینک شروع سال جدید را با شروع ماه مبارک شعبان و اعیاد آن آغز میکنیم که این خود میتواند نوید بخش روز‌های خوبی برای کشور و مردمانمان باشد.

وی با بیان اینکه امروز سپاه پاسداران بدون هیچ‌گونه حد و مرز سیاسی و جغرافیایی، پاسدار ارزش‌ها، آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است، افزود: هر زمان ارزش‌های انقلاب اسلامی در هر کجای جهان در معرض آسیب قرار گیرد سپاه بدون لحظه‌ای درنگ حضور یافته و وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهد.

سردار حسینی گفت: همه پاسدارانی که این لباس مقدس را بر تن دارند و برای حفظ امنیت ایران عزیز حاضر به از دست دادن جان شیرین خود هستند در راه حق از این انقلاب پاسداری می‌کنند.

وی عنوان داشت: همه پاسدارانی که در عرصه دفاع از انقلاب و امنیت آن به پا می‌خیزند نمونه خواهند بود.

سردار حسینی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: هر چیزی بلعزد ما آن را به ستون سپاه می‌بندیم چرا که سپاه بعد از رهبری ستون خیمه‌ی انقلاب اسلامی است.

وی گفت: سپاه در ابعاد مختلف کشور اثر گذار و نقش آفرین بوده است و این راه تکلیفی است برای هر پاسداری که این لباس مقدس را بر تن می‌کند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر عنوان داشت: سپاه در عرصه‌های مختلف نشان داد که سرباز ولایتمدار و پای کار و انقلاب اسلامی و دفاع از کشور است.

وی تأکید کرد‌: بحمدالله امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نیرو‌های ارزشی و برخاسته از بطن انقلاب، با قدرت در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های عالیه نظام گام برداشته و تاجایی که توان در بدن دارد، در این عرصه گام بر‌می‌دارد.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: همه پاسداران برخود فرض می‏دانند که امر، ولی فقیه را اجرایی نمایند و در این مسیر، از دشمنی دشمنان ابایی ندارند.

وی در ادامه افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی از فرزندان و تربیت یافتگان سپاه و انقلاب اسلامی است که بسیاری از کشور‌های جهان داشتن سپهبدی همچون وی را آرزو داشتند که امروز و در این شرایط همواره نام این شهید بزرگوار مزین به حل بسیاری از مشکلات ما بخصوص در بحث ویروس کرونا بوده است.

در ادامه حجت الاسلام علی جعفر نژاد نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران با تبریک به مناسبت روز پاسدار و اعیاد شعبانیه و با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری اظهار داشت:پاسداری یک فرهنگ است و صرفا یک حرکت نظامی نیست و جنبه فداکاری را دارد.

وی عنون داشت:این انقلاب در تمامی عرصه‌های خود به پاسداری نیاز دارد و این وظیفه‌ای پاسداران شایسته و بر حق آن است.

در پایان این مراسم از تنی چند از پاسداران نمونه مرکز تجلیل به عمل آمد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات