برگزاری یادواره فرماندهان شهید اسفند

برنامه پلاک ققنوس و یادواره فرماندهان شهید اسفند ماه و تکریم و تجلیل از خانواده شهدا در سالن همایش‌های موزه دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۸۲۶۷
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، آقای ناصر مولایی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی بین المللی صبح قریب در این مراسم از فعالیت جهادی این بنیاد جهت کمک به محرومان سراسر کشور خبر داد و گفت: موضوع‌های فرهنگی طیف وسیعی را به خود اختصاص می‌دهد و ین بنیاد به موضوع‌های فرهنگی در حوزه‌های مختلف از جمله سبک زندگی، سیاست و حتی تولید می‌پردازد.
وی افزود: در سال ۱۴۰۰ تلاش می‌کنیم با هماهنگی وزارت کشور دفاتر بنیاد فرهنگی صبح قریب را افزایش و در ۳۱ استان راه اندازی کنیم.
مولایی ادامه داد: خدمات جهادی از طریق این دفاتر به ویژه در مناطق محروم برای کمک به محرومان و مستضعفان انجام می‌گیرد و این بنیاد می‌تواند به عبارتی در محروم زدایی نقش بسیار مهمی را ایفا کند.
وی با بیان اینکه ارتقای سطح فرهنگ ایثار و شهادت و توجه به بعد بینشی دفاع مقدس از رویکرد‌های بنیاد بین المللی صبح قریب است، گفت: خدا محوری و ولایت مداری از جمله ابعاد و محور‌های بعد بینشی دفاع مقدس است.
مولایی با اشاره به اینکه برنامه پلاک ققنوس و یادواره فرماندهان شهید اسفندماه به یاد فرماندهان شهیدی که در اسفندماه به شهادت رسیده اند، مانند شهید باکری، شهید همت، شهید خرازی، شهید کریمی، شهید امینی فر و شهید کاظم رستگار برگزار شده است، افزود: تکریم خانواده شهدا باید هرچه بیشتر به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود و شهدا، جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها بر گردن همه مردم ایران حق دارند.
مولایی خاطرنشان کرد: بنا داریم که در دوره‌های مختلف یادواره‌های مشابهی را برگزار کنیم از جمله اینکه در بهار ۱۴۰۰ به مناسبت آزادسازی خرمشهر و در مهر به مناسبت هفته دفاع مقدس یاد و خاطره فرماندهان شهید را گرامی داریم.

ارسال نظرات