خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در جمع بندی کلی خدمات و تسهیلات ارائه شده از ابتدا شروع نهضت کمک مومنانه، ارزش کل خدمات ارائه شده از ابتدا تاکنون را بیش از 204میلیارد تومان کمک بلاعوض اعلام کرد.
کد خبر: ۹۳۲۸۲۸۱
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد : با توجه به تاکیدات مقام عظمای ولایت مبنی بر برگزاری نهضت کمک مومنانه، در ماه شعبان سال جاری در استان این نهضت بزرگ آغاز به کار کرد و در بازه‌های زمانی مختلف تاکنون چندین مرحله از این رزمایش بزرگ در سطح استان برگزار شده است.


وی افزود: در ادامه مراحل قبلی نهضت کمک مومنانه که حماسه و موج امید را در جامعه ایجاد کرد و موجب همدلی بین نهادها،دستگاه های اجرایی،گروه های جهادی و اقشار بسیج و آحاد مردم گردید، اجرای مرحله چهارم از گام سوم نهضت کمک مومنانه در آستانه سال نو و با استفاده از ظرفیت تمامی نهادهای خدمت رسان، دستگاه های اجرایی، گروهای جهادی و اقشار مختلف بسیج و آحاد همیشه در صحنه مردمی در جهت هم افزایی و ارائه خدمات هرچه بهتر در زمینه اشتغال شروع به کار کرد.

 

هنری مسئول دبیرخانه ستاد استانی نهضت کمک مومنانه خراسان جنوبی بیان کرد: از جمله خدمات ارائه شده در زمینه تهیه و توزیع سبد معیشتی در مرحله چهارم از گام سوم نهضت کمک مومنانه بیش از 40 هزار سبد معیشتی، 2200 دست کفش و لباس، 174عدد لوازم زندگی، 988کارت هدیه، 9600 عدد غذای پرس و 3500 کیلوگرم گوشت قربانی توزیع شده است که جمعاً ارزش این خدمات ارائه شده به بیش از 15 میلیارد تومان می باشد.


هنری عنوان کرد: در عرصه بهداشت و درمان نیز بیش از 746میلیون تومان در تهیه بیش از 23 هزار بسته بهداشتی وتامین دارو و تجهیزات پزشکی برای 125 نفر هزینه شد.


وی اظهار کرد: در راستای ازدواج آسان در مرحله چهارم از گام سوم نهضت کمک مومنانه در استان، 353 سری جهیزیه به ارزش 4 میلیارد و 860 میلیون تومان توزیع شده است.


 مسئول دبیرخانه ستاد استانی نهضت کمک مومنانه به آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد در راستای رزمایش نهضت کمک مومنانه اشاره کرد و گفت: در این مرحله تعداد 34 زندانی جرایم غیر عمد با مبلغ 1 میلیارد و 800 میلیون تومان آزاد شده اند.


وی خاطرنشان کرد: از جمله خدمات ارائه شده در کمیته آموزش و پرورش نیز بیش از 1000 بسته لوازم التحریر و 122 عدد تبلت و وسایل کمک آموزشی به ارزش ریالی 198 میلیون تومان می باشد.


وی افزود: ارزش کل خدمات ارائه شده در مرحله چهارم از گام سوم بیش از 23 میلیارد تومان و ارزش تسهیلات اعطا شده بیش از 17 میلیارد تومان می باشد.


مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در جمع بندی کلی خدمات و تسهیلات ارائه شده از ابتدا شروع نهضت کمک مومنانه تاکنون بیان کرد: ارزش کل خدمات ارائه شده از ابتدا تاکنون را بیش از 204میلیارد تومان کمک بلاعوض اعلام کرد.

هنری همچنین افزود: بیش از 165 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در زمینه های اشتغال، مسکن، رفع مایحتاج زندگی، افراد و مشاغل آسیب دیده از کرونا و ... اعطا شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها