شاهرود_فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از قتل دختر ۱۲ ساله‌ای به نام «آریانا» به دست پدر ۳۵ ساله‌اش خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۸۲۸۹
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
در شاهرود رخ داد/پدر جوان خود و آریانای ۱۲ ساله‌اش را کشتبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی کریمی اظهار کرد: روز گذشته در تماس مردمی با ۱۱۰ مبنی بر یک مورد فوریت‌های پلیسی در خیابان ۲۲ بهمن شاهرود، بی‌درنگ مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.
وی افزود: پس از حضور پلیس در محل و بررسی‌های اولیه، خانمی با مراجعه به مأموران اعلام داشت حدود دو ساعت قبل برای خرید از منزل خارج شده و پس از بازگشت همسر و دخترش پاسخگوی تلفن و آیفون منزل نیستند.
کریمی با بیان اینکه خودروی شخصی همسر این خانم نیز به نحوی پارک شده بود که مانع از باز شدن در منزل بود، افزود: این موضوع شک مأموران را افزود و پس از هماهنگی‌های لازم، مأموران آتش‌نشانی و پلیس وارد منزل شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود تصریح کرد: مأموران پس از ورود به منزل با صحنه‌های تلخ و دلخراش مواجه شدند؛ جسد دختری ۱۲ ساله روی تخت خواب و مردی حلق‌آویز!
کریمی خاطرنشان کرد: با توجه به شواهد موجود در محل و بررسی‌های دقیق و همچنین دست‌نوشته پدر آریانا، فرضیه قتل این دختر توسط پدرش قوت گرفت.
وی ادامه داد: پدر آریانا که ۳۵ ساله بوده، ابتدا دخترش را روی تخت خواب اتاقش به قتل می‌رساند و پس از این جنایت خود را حلق‌آویز و خودکشی می‌کند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در خصوص علت و انگیزه این جنایت هولناک نیز گفت: این خانواده چند ماهی است، از تهران به شاهرود آمده‌اند و برابر تحقیقات اولیه و در بررسی سوابق پدر آریانا، هیچ‌گونه سابقه اعتیاد و مشکلات روانی وجود ندارد و اظهارنظر در این خصوص به بررسی‌های بیشتری نیاز دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها