خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز گفت: سپاه یک نهاد مقدس و انقلابی است که نه تنها حافظ انقلاب بلکه در همه شرایط الگو ساز بوده است.
کد خبر: ۹۳۲۸۳۰۶
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاري بسیج از فارس، سرهنگ مرتضي خسرواني فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز در جمع خبرنگاران ضمن گراميداشت اعياد شعبانيه، روز پاسدار، و یاد و خاطره بزرگ مرد جهان اسلام پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: سپاه یک نهاد مقدس و انقلابی است که نه تنها حافظ انقلاب بلکه در همه شرایط الگو ساز بوده است.
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی شیراز ، با اشاره به مکتب پاسداری در سیره ایمه به جریان الگو ساز مانند شهید سلیمانی که پرورش یافته بسیج و سپاه وخط ولایت و رهبری است ، خاطر نشان شد: نهاد مقدس سپاه لباس جهاد و ایثاررا برتن نموده و در رخدادها و حوادث گوناگون ودر مواجهه با استکبار پیش رونده و در واقع امتداد حرکت عاشوراست.
وی، به نقش این نهاد در سطح جامعه اشاره کرد و گفت:شجره طیبه ای که در تمام عرصه ها حضور چشمگیر داشته ودر میدان وسیعی از جهادبه خوبی سربلند بیرون آمده ودر برهه های مختلف و بنا به شرایط و نیاز انقلاب ماموریت هایش متغیر و به نحو احسن انجام داده است.
سرهنگ خسروانی، به توطئه دشمنان نسبت به این نهاد مقدس اشاره کرد ودر ادامه بیان داشت:سپاه در برابر دشمنان تسلیم ناپذیر، مستحکم و شکست ناپذیر است اما در برابرمومنان مهربان و متواضع که مصداق صریح قرآن کریم است.
وی،در ادامه افزود: سپاه با اندیشه ، تفکر، ماهیت انقلابی و معنوی و با روحیه جهادی برای جاری کردن چشمه حکمت ولایت در درون خودش و جامعه گام بر می دارد و به خوبی می داند که برای عزیز بودن باید قوی باشد و از این رو هر روز و هر ساعت بر قدرت معنوی و مادی خود در مقابل جبهه کفر و استکبار می افزاید و با تفکر بسیجی بن بست ها را می شکند و بر غیر ممکن ها غلبه می کند.
این مقام نظامی ،سپاه را نقطه اتکا ،آرامش،و اعتماد برای مردم خواند و باتوجه به اینکه هیچ گاه از هیمنه پوشالی دشمن نهراسیده و نخواهد هراسید گفت: سپاه در همه بحران ها در میان مردم بوده وحضوری شایسته برای خدمت صادقانه به مردم داشته و همواره در کف میدان حاضراست.
وی در پایان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک روز پاسدار به تمامی پاسداران انقلاب اسلامی که تلاش شبانه روزی
دارند،مردانگی،جوانمردی غیرت،توجه به معنویات و پیمودن راه شهدا،متوسل شدن به ائمه اطهارو توکل به خدا را از شاخصه های پاسداری خواند وآراستگی به فضائل الهی ،ولایت مدار و خادم مردم بودن را از اولویت های یک پاسدار انقلابی دانست.
انتهاي پيام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها