خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس:
مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس گفت: معتقدیم قرن جدید قرن تفکر سردار سلیمانی است.
کد خبر: ۹۳۲۸۳۰۹
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی تولید محتوا «عصر سلیمانی» به‌همت سازمان فضای مجازی سپاه فجر در  شیراز، در حال برگزاری است. 

محمد صحت، رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در این مراسم، عصر كنونی را عصر تفكر سردار سلیمانی دانست و گفت: معتقدیم قرن جدید قرن تفکر سردار سلیمانی است به‌همین نام جشنواره خود را برای ارائه محتواهای فاخر هنری و رسانه‌ای كه به‌مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها برگزار شد، «عصر سلیمانی‌ها» انتخاب كردیم.

وی ضمن قدردانی از همراهی دستگاه‌هایی نظیر جهاددانشگاهی، بسیج هنرمندان، كمیته امداد و ارشاد فارس در برپایی این جشنواره كه سپاه فجر را یاری رساندند، گفت: این جشنواره در دو بخش رویدادی و مسابقه‌ای برگزار شد كه بخش رویدادی آن در سطح استان و توسط گردان‌های سایبری بسیج اجرا شد و بخش مسابقه‌ای آن به‌صورت عمومی است و اقشار مختلف مردم  در آن شركت كردند.

صحت با تصریح اینكه جشنواره مذكور در ۴ قالب فیلم كوتاه، پویانمایی، نرم‌افزار اندروید و پوستر و در دو بخش موضوعی و ویژه اجرا شد، گفت: موضوع ویژه این جشنواره شامل «مكتب سلیمانی، «ما ملت امام حسینیم» و «ما ملت شهادتیم» و موضوعات فرعی آن هم شامل «شهدای مقاومت»، «مذاكره»، «پیروزی انقلاب»، «نفوذ»، «ویروس كرونا»، «شهدای ترور» و «سواد رسانه‌ای» بودند.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر ادامه داد: به‌طور كلی ۷۲۳ اثر به دبیرخانه جشنواره در بخش رویدادی ارسال شد كه از این تعداد ۲۰۴ اثر پوستر، ۸۶ اثر پویانمایی، ۱۶ نرم‌افزار و ۹۶ فیلم كوتاه بوده است كه از این تعداد ۴۰۲ اثر هم وارد مرحله نهایی داوری شدند.

وی با بیان اینكه ۲۵۰ مورد آثار ارسالی به تلگرام جشنواره بوده است، گفت: در بخش پوستر ۳ نفر، نرم‌افزار یك نفر و سایر رشته‌ها دو نفر به‌عنوان برگزیده این جشنواره انتخاب شدند.

صحت اظهار كرد: در بخش مسابقه‌ای نیز ۷۸ هزار نفر بازدید از وصیت‌نامه شهید سلیمانی داشتیم كه ۲۰ هزار نفر در مسابقه آن شركت كردند و در نهایت امروز از میان ۷ هزار و ۲۰۰ نفر قرعه‌كشی اهدای جوایز انجام می‌شود.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر در پایان گفت: یكی دیگر از برنامه‌های این مراسم افتتاح مراكز متنای سازمان فضای مجازی سپاه شهرستان‌های لارستان، جهرم و كازرون است.

در ادامه این مراسم كه هم‌اكنون در حال برگزاری است، بعد از سخنرانی سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس اسامی برگزیدگان جشنواره اعلام و قرعه‌كشی مسابقه وصیت‌نامه شهید سلیمانی نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها