رزمایش امداد و نجات با حضور فرمانده سپاه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۸۳۴۳
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ رزمایش یکروزه امدادونجات با حضور ۲ گردان الی بیت المقدس از حوزه‌های مقاومت بسیج ۹ و ۳ سپاه ناحیه مقداد در سومین هفته اسفندماه ۱۳۹۹ با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی با حضور حجت الاسلام کشتگر مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه و سرهنگ پاسدار محمد ترشیزی فرمانده ناحیه مقداد برگزار شد.

سرهنگ پاسدار ترشیزی در توضیح اهداف این رزمایش گفت: تمامی مراحل این رزمایش باهدف آموزش و ارتقای سطح عملکرد گردان‌های بسیج در مواقع بحران می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: امداد رسانی رزمایش به همت معاونت عملیات و معاونت تربیت آموزش بسیج ناحیه با حضور ۵۰۰ نفر نیروی جوان بسیجی و با استفاده از ۱۰ خودروی امداد اضطراری گردان‌های امدادی جهت عملیات اطفای حریق و انتقال مصدومین انجام شده است.

وی افزود: در این رزمایش یکروزه اعضای این گردان‌ها ضمن فرا گرفتن آموزش‌های تئوری کمک‌های اولیه اعم از خود امدادی و دگرامدادی در مواقع بحرانی حوادث غیر مترقبه مثل سیل، زلزله وآتش سوزی‌های گسترده به تمرین عملی نیزپرداختند که بتوانند یاری گر آموزش دیده‌ای در آن زمان‌های حساس بحرانی باشند که حتما ان‌شاءالله اجرای این رزمایش در سال جدید در دستو کار قرار خواهد گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها