خبرهای داغ:

خانه تکانی منزل مادران شهدا به همت گروه جهادی گل یاس در خوی

گروه جهادی گل یاس پایگاه انسیه حوزه عفاف سپاه خوی در یک اقدام خداپسندانه برای ادای دین خود به مادران شهدا منازل شهدا را در آستانه سال نو و همزمان با روز قشر خانه تکانی می کنند .
کد خبر: ۹۳۲۸۳۵۰
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶

 فرمانده حوزه عفاف سپاه خوی خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را بسیار ارزشمند دانست و اظهار کرد: خدمت به خانواده شهدا، خدمت به بهترین خلق خداست.

خواهر پاسدار جبلی خاطرنشان کرد: گروه های جهادی تبلور خدمت بی منت هستند و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری آتش به اختیار هستند و لذا  هر کجا که لازم و ضروری است بدون اینکه منتظر فرمان و دستور و یا حتی ابلاغیه باشند به یاری مردم می شتابند.

وی ادامه داد: در این راستا و در آستانه عید نوروز گروه جهادی گل یاس پایگاه انسیه حوزه عفاف در طرحی به نام "خانه تکانی منازل شهدا" این روزها در این عرصه مشغول فعالیت هستند و سعی دارند با این روش دین خود را به خانواده شهدا ادا نمایند.

حسینی مسئول گروه جهادی گل یاس نیز در ادامه افزود: شهدای عزیز با نثار خون پاک خود و ایثار و از خود گذشتگی، از اسلام و نظام و انقلاب دفاع کردند و امروز همه ما وظیفه داریم از آرمان‌های این عزیزان پاسداری و صیانت نماییم؛ وظیفه امروز ما ادامه راه شهداست و باید در مقابل دشمنان دین و اسلام ایستادگی کنیم.

وی ابراز داشت: خانه تکانی منازل شهدا یک کار متفاوت و از جنس جهادی  با فرهنگ سازی فرهنگ شهید و شهادت است و بنای ما این است که با برنامه ریزی صورت گرفته در منازل شهدای روستای ابراهیم آباد شهرستان خوی که آکنده از بوی عطر شهادت است حضور یافته و آستین همت بالا بزنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات