تاکید الحوثی بر لزوم رسوا کردن جنایات آل سعود

عضو شورای عالی سیاسی یمن تصریح کرد؛ در افشای تروریسم کشور‌های ائتلاف متجاوز آمریکایی، انگلیسی، سعودی، اماراتی و متحدان آن نباید غافل شد.
کد خبر: ۹۳۲۸۴۱۲
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: پیروزی‌هایی که انصار الله یمن محقق می‌کند، باعث نشود از فاش و رسوا کردن تروریسم غافل شوید. در افشای تروریسم کشور‌های ائتلاف متجاوز آمریکایی، انگلیسی، سعودی، اماراتی و متحدان آن نباید غافل شد. زیرا پیروزی‌ها بشارت است، در حالی که رسانه‌ای کردن مظلومیت‌ها مسئولیت است.

محمد علی الحوثی همچنین افزود: در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۱۶ هواپیما‌های متجاوز آمریکایی-سعودی یک قتل عام هولناک را مرتکب شدند و بازار الخمیس را در منطقه مستبأ در استان حجه هدف قرار دادند که این حملات هوایی بیش از ۱۲۰ شهید و زخمی برجای گذاشت. باید جنایت در همه جا مطرح و رسانه‌ای شود. مبارزات علنی شما یاری رساندن و دفاع از خون یمنی‌ها در برابر تروریسم کشور‌های متجاوز آمریکایی، انگلیسی، سعودی و اماراتی و متحدان آن است. ماموریت شما به عنوان یک مدافع حقوق بشر، محکوم کردن این کشتار هولناک است که توسط این ائتلاف متجاوز و متحدان آن انجام شده است.
تاکید الحوثی بر لزوم  رسوا کردن جنایات آل سعود
گفتنی است بر اثر تجاوز ائتلاف عربی – آمریکایی به سرکردگی عربستان به یمن، تاکنون بیش از یکصد و ده هزار نفر به شهادت رسیده اند که نزدیک به ۸۵ هزار نفر آن کودک بوده اند که به دلیل گرسنگی جان داده اند و بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، قحطی در این کشور به بزرگ‌ترین فاجعه انسانی در جهان تبدیل شده است، فاجعه‌ای که در اثر آن فقط ۷ میلیون کودک یمنی شب‌ها گرسنه سر بر بالین می‌گذارند.

ادامه حملات ائتلاف متجاوزان عربی – آمریکایی به سرکردگی عربستان به یمن در حالی است که شهروندان یمنی علاوه بر پیامد‌های ناشی از جنگ، باید با ویروس کرونا به رغم فقدان زیرساخت‌های بهداشتی و پزشکی نیز دست و پنجه نرم کنند.  
البته اوضاع و احوال سعودی‌ها و آمریکایی‌های متجاوز این روز‌ها اصلا خوب نیست و آه کودکان و زنان بی گناه یمن دامن ناپاک آن‌ها را گرفته است .
ارسال نظرات