در راستای اجرای طرح صنعت یار و کمک به رفع موانع تولید در استان فارس انجام گرفت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در راستای رفع موانع تولید در شهرک صنعتی با اشاره به اینکه دغدغه رفع موانع تولید باید از اولویت های اصلی همه مسوولین نظام باشد، خاطر نشان کرد: باید با استفاده از قوانین و مقررات حمایتی به امکان بازگشت واحدهای تولیدی و صنعتی غیرفعال به چرخه تولید کمک کنیم.
کد خبر: ۹۳۲۸۴۲۲
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در راستای طرح رفع موانع تولید در شهرک صنعتی با اشاره به اینکه دغدغه رفع موانع تولید باید از اولویت های اصلی همه مسوولین نظام باشد، خاطر نشان کرد: باید با استفاده از قوانین و مقررات حمایتی به امکان بازگشت واحدهای تولیدی و صنعتی غیرفعال به چرخه تولید کمک کنیم.

وی افزود: در شرایط امروز جامعه، تقویت و حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در دستور کار مجموعه بسیج و سپاه قرار دارد.

سرهنگ توکل تصریح کرد: کمک به راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی در واقع زمینه ساز اشتغال جوانان و کمک به حل معضل بیکاری در سطح شهرستان انقلابی کازرون خواهد شد.

در ادامه احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های شهرستان کازرون اظهار داشت: زیرساخت های بسیار مناسبی در قالب شهرک ها و نواحی صنعتی در راستای توسعه صنعتی و اشتغال پایدار در شهرستان کازرون فراهم شده است.ت

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی شهید مصلحیان کازرون در زمینی به وسعت ۸۳ هکتار احداث شده است، افزود: در این شهرک صنعتی ۳۱ واحد تولیدی و صنعتی با اشتغالزایی نزدیک به ۹۰۰ نفر فعال می باشد.

در پایان محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین صنعتی سپاه کازرون اظهار داشت: در راستای نهضت جهش تولید در بخش صنعت در سال جهش تولید و در قالب طرح صنعت یار، بسیج مهندسین صنعتی سپاه کازرون اقدام به پایش و عارضه یابی واحدهای تولیدی و صنعتی بصورت فراگیر نموده است که در این راستا تاکنون ۲۵ واحد تولیدی و صنعتی پایش و عارضه یابی شده اند.

وی با اشاره به اینکه اولویت اصلی در بحث طرح صنعت‌یار، گسترش کار و جذب نیروهای فعال و توانمند، بهبود وضعیت صنعت و اشتغال و کسب و کار است، افزود: کلینیک صنعت یار به ارائه خدمات مشاوره تخصصی در حوزه های بازرگانی و فروش، مدیریت تولید و عملیات، تامین منابع مالی، تأمین اجتماعی و اداره کار، مالی و حسابداری و همچنین فن بازار و فناوری با حضور مشاوران خبره می پردازد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات