به همت سازمان بسیج مهندسین عمران و استان زنجان صورت گرفت

توزیع 100 بسته کمک معیشتی در پویش #هر_مهندس_یک_خانواده

مهندس برزگر از توزیع 100 بسته کمک معیشتی به افراد آسیب دیده از بیماری کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۸۴۳۳
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین عمران و معماری استان زنجان، مهندس برزگر در گفتگو با خبر گزاری بسیج از توزیع 100 بسته کمک معیشتی توسط کانون شهرستان خرمدره خبرداد.
وی در ادامه بیان داشت: «ارزش ریالی هر کدام از این بسته ها 3.500.000 هزار ریال براورد شده است که علاوه بر آن اقلام بهداشتی نیز به خانوادهای شناسایی شده اهدا شد.»
دیدار جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با ریاست و اعضای هیئت مدیره سازمان سازمان نظام مهندسی
به مناسبت هفته مهندس، جمعی از مسئولین سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان زنجان با فرماندهی سپاه استان دیدار کردند.
به مناسبت هفته مهندس سرهنگ طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با همراهی مهندس نصیری، معاونت مهندسی و مهندس برزگر، مدیر سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری و مهندس نجفی، رئیس شورای بسیج مهندسین با مهندس مجتبی زاده، ریاست و برخی از اعضای هیئت مدیره و مدیران سازمان نظام مهندسی دیدار کردند.
در ابتدای جلسه مهندس مجتبی زاده با عرض خیر مقدم و تبریک اعیاد ماه رجب توضیحاتی در خصوص اعضای سازمان، فعالیت کمیته ها، اقدامات خیر خواهانه انجام شده در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا، بحث پدافند غیر عامل و غیره بیان داشته و به آمادگی سازمان برای همکاری در زمینه تربیت مربی اشاره کردند.
در ادامه سرهنگ طهماسبی با درود و سلام بر ارواح طیبه شهدا و شهدای مقاومت و ضمن تبریک‌ هفته مهندس به همه مهندسین علی الخصوص پیشکسوتان و اعضای سازمان به ارزش و اهمیت جایگاه مهندسی اشاره کردند و گفتند که همه روزهای ما روز مهندس است و بدون حضور مهندس در پروژه‌های عمرانی کار کردن مانند آب در هاون کوبیدن است.
وی در ادامه خواستار معرفی بیشتر اقدامات مهندسین به جامعه و همچنین فرهنگ سازی در زمینه همکاری با مهندسین و رعایت اصول مهندسی در ساخت و سازها شدند.
سرهنگ طهماسبی در رابطه بحث اقتصاد و مشکلات اقتصادی و نگاه اقتصادی در ساخت و سازها ضمن بیان این که که باید تلاش کنیم که توان اقتصادی در جامعه رشد نماید چرا که رشد اقتصادی اقشار جامعه عمران و آبادانی مطلوبتر و با کیفیت تری را به همراه خواهد داشت، اظهار داشتند که اگر از علم و نظرات کارشناسی مهندسین غافل شویم، در زمانی دیگر یا در بحران احتمالی هزینه بیشتری پرداخت خواهد شد.
همچنین با اشاره به این ضرب المثلی نظامی که هر چه در میدان آموزش عرق بیشتری ریخته شود در میدان جنگ خون کمتری ریخته خواهد شد فرمودند توجه به مباحث اموزش و مهارت مهندسان و اکیپ های ساخت و ساز از بسیاری هزینه های احتمالی بعدی و در مواقع بحران جلوگیری خواهد کرد.
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه بیان داشتند که نسبت به پیگیری و حل مشکلات و موانع و دلسرد نشدن جامعه مهندسی در این راه و داشتن روحیه مطالبه گری و ارائه پیشنهادات منسجم به مراجع ذی ربط و استمرار این نوع کارها حتما برکاتی را به همراه خواهد داشت.
همچنین اعضای حاضر در جلسه نیز در زمینه مواردی چون استفاده از توان و امکانات مهندسی در ساخت و ساز کشورهای همسایه, توجه به اموزش کارآمد نمودن جامعه مهندسی و شهرسازی در زمینه پدافند غیرعامل و هماهنگی دستگاهها در امر ساخت و سازها و استفاده نهادهای نظامی از توان علمی اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان به بحث و تبادل نظر پرداختند.
دیدار با مسئولین شهرداری
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: «در خصوص مشائل زیبا سازی و المان های شهری جلسه ای با حضور رئیس کارگروه معماری و شهرسازی اسلامی بسیج مهندسین عمران و معماری و رئیس اداره سیما و منظر شهرداری زنجان سرکار خانم مهندس حسنی برگزار شد. همچنین در رابطه با اقدامات مورد نیاز برای برگزاری کنگره شهدای استان جلسه ای برگزار و در راستای هرچه بهتر آن همفکری شد.»

 

 

 

 

ارسال نظرات