خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج):

مشارکت حداکثری و اصلح گزینی از شاخصه های انتخابات در تراز انقلاب است

سرهنگ حسینی گفت: مشارکت حداکثری، آرامش در انتخابات، سلامت در انتخابات، قانون گرایی در انتخابات، رقابتی بودن انتخابات، اخلاقی بودن، اصلح گزینی، فراگیر بودن از ویژگی های انتخابات در تراز انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۲۸۴۴۲
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، سرهنگ کاظم حسینی معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر عج استان قزوین در جمع پاسداران سپاه آبیک بیان کرد:

در هشت توصیه مقام معظم رهبری به فرماندهان سپاه، معنویت جایگاه ویژه ای دارد و نمونه بارز این معنویت حاج قاسم سلیمانی بود.

وی با اشاره به دلایل رضایت مقام معظم رهبری از سپاه گفت: آماده به کار بودن، نوآوری و خلاقیت سپاه در ابعاد مختلف، خدمات اجتماعی در موضوعات سیل و زلزله و کمک های مومنانه از شاخصه های مهمی است که موجب رضایت رهبر معظم انقلاب از سپاه پاسداران شده است.

سرهنگ حسینی در ادامه اظهار کرد: امروز بحث های سیاسی در مورد انتخابات، بحث مدیریت و کارآمدی است و از ابتدای انقلاب نیز با موضوع کلانی روبرو بودیم که جنگ تحمیلی یکی از این موضوعات بود که با مدیریت انقلابی رفع شد. مدیریت 32 ساله مقام معظم رهبری در طول انقلاب یک مدیریت انقلابی بودو حاج قاسم سلیمانی هم نمونه یک مدیر انقلابی بود.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر عج استان قزوین عنوان کرد: مشکل امروز کشور ما جریان غرب باور و غرب زده ای است که مرعوب غرب است و اقتصاد مقاومتی را قبول نداشته و به فکر مذاکره با امریکا هستند. جبهه حق و باطل صف آرایی کردند و همه دشمنان جمع شدند که گام دوم انقلاب با صلابت آغاز نشود.

وی با اشاره به شرایط کشور در انتخابات 1400 افزود: شرایط سیاسی و بین الملللی و شهادت حاج قاسم سلیمانی و انتخاب بایدن، شرایط اقتصادی کشور، شرایط فرهنگی و اجتماعی و تغییر سبک زندگی و شکاف های طبقاتی انتخابات بسیار ویژه ای را در پیش روی ملت قرار می دهد.

سرهنگ حسینی مختصات انتخاباتی 1400 را حضور سه جریان انقلابی و اصلاح طلبان و احمدی نژادی در انتخابات، عملکرد ضعیف دولت دوازده و ناکارآمدی دولت مستقر، دغدغه کاهش مشارکت در انتخابات خواند.

 معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر عج استان قزوین با اشاره به انتخابات تراز نظام اسلامی تصریح کرد: مشارکت حداکثری، آرامش در انتخابات، سلامت در انتخابات، قانون گرایی در انتخابات، رقابتی بودن انتخابات، اخلاقی بودن، اصلح گزینی، فراگیر بودن از ویژگی های انتخابات در تراز انقلاب است.

سرهنگ حسینی گفت: ما بر اساس دکترین سیاسی سپاه باید آگاهی بخشی و آگاهسازی برای بسیجیان و عموم مردم داشته باشیم و انتخاب اصلح و دولت جوان انقلابی باید تبلیغ شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها