تبریک نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت روز پاسدار منتشر شد:

پیوند با مکتب سرخ حسینی (ع)، افتخار همیشگی پاسداران

نماینده ولی فقیه در سپاه در پیامی فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت اباعبداللّه الحسین (ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۲۸۴۵۷
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سپاه نیوز؛ متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
خجسته باد سوم شعبان المعظّم فرخنده زاد روز ولادت باسعادت سیّد و سالار جوانان اهل بهشت و آموزگار بزرگ شهادت، مظهر شجاعت و ایثار در راه خدا، حضرت اباعبداللّه الحسین «علیه السلام» که به حقّ روز پاسدار نام گذاری شده و نشان دهنده ارزشها، فضیلت‌ها و عظمت‌هایی است که در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ این نهاد برآمده از متن ملّت شریف و انقلابی ایران اسلامی تجلّی یافته و آن را با مکتب سرخ حسینی پیوند داده است.
گرامی باد میلاد بزرگ علمدار و جانباز و سقای فداکار واقعه عظیم کربلا حضرت ابوالفضل العباس «علیه السلام»؛ روز سترگ بزرگداشت مقام شامخ جانبازان سرافراز و نستوه و همچنین فرخنده باد ولادت موفور السرورسیّدالساجدین «علیه السلام»، بزرگ آزاده و پیام رسان حادثه جانگداز عاشورا.
نامگذاری میلاد بابرکت حضرت سید الشهدا «علیه السلام» به نام روز پاسدار، افتخاری بزرگ برای پاسداران انقلاب اسلامی است و مبیّن این پیام است که در دفاع از دین و انقلاب اسلامی، آمادگی داریم همه چیز خود را فـدا کنیم. پاسداری، لبیک گویی به فرمان رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای «مدظله العالی» در راستای پیش برندگی اهداف انقلاب اسلامی در عرصه‌های خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی اسلامی است.
پاسداران عزیز علاوه بر نقش آفرینی در عرصه‌های دفاعی و امنیتی، در حوزه‌های سازندگی، فرهنگی اجتماعی هم نقش بی بدیل خویش را به درستی ایفا نموده و این بیان مولای خویش را که "خدمت به نیازمندان موهبتی الهی است" به شایستگی درک کرده و هرگز از جانفشانی و تلاش خستگی ناپذیر ملول نگشته اند.
بی تردید آن هویت ارزشمند و این شخصیت والا و ارجمند، آنگاه که در کنار ولایتمداری، تقوا، معنویت، بصیرت، روشن بینی و تمام آن عناصر ارزنده و سازنده قرار گیرد، می‌تواند سپاه پاسداران را به خواست حضرت حق «جلّ شأنه» بهترین زمینه ساز ظهور مبارک حضرت بقیه الله الاعظم «ارواحناله الفداه» قرار دهد.
اینجانب ضمن گرامیداشت این روز فرخنده، به پاسداران عزیز توصیه می‌کنم با حفظ روحیه معنوی پاسداری و تجربه آموزی از دوران باشکوه دفاع مقدس و پاسداری از زیّ پاسداری، همچنان با اقتدار و افتخار به راه خویش ادامه داده و در این مسیر، با توکّل و اعتماد به خداوند متعال، پیوند قلبی و معنوی خود با قطب عالم امکان حضرت حجه ابن الحسن «عجل الله تعالی فرجه الشریف» را مستحکم نموده و با نثار پاک‌ترین و خالصانه‌ترین جلوه‌های عشق و محبّت و اردات به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین «علیه السلام» و استمداد باطنی از پیشگاه تابناک آن حضرت، همواره پشتیبان بصیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشقدم در حفظ و پاسداشت آرمان‌های مبارک امام راحل عظیم الشأن «قدس سره» و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز «مدظله العالی» و نگهبان و پاسدار خون مطهر شهیدان عزیز باشیم.
عبدالله حاجی صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

 
ارسال نظرات