خبرهای داغ:

برگزاری اختتامیه و رونمایی از کتاب جشنواره فردای روشن سپاه ناحیه شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ به همت معاونت علمی پژوهشی سپاه ناحیه شاهرود، اختتامیه جشنواره فردای روشن با حضور برگزیدگان و رونمایی از کتاب این جشنواره برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۸۴۶۵
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرنگار بسیج، در آستانه روز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، اختتامیه جشنواره فردای روشن به همت معاونت علمی پژوهشی سپاه ناحیه شاهرود و با حضور فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود و معاونت علمی پژوهشی سپاه استان سمنان و برگزیدگان این جشنواره در سالن جلسات سپاه شاهرود برگزار شد.
در این نشست مصطفی خانی مسئول علمی پژوهشی سپاه ناحیه شاهرود با تقدیر از برگزاری این جشنواره در راستای تجربه نگاری بر اهمیت علم و دانش و پژوهش در پیشبرد اهداف نظام اسلامی تاکید و بر توجه به این موضوع در سپاه و بسیج تاکید کرد.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود نیز از عوامل این جشنواره تقدیر و بر توجه به دانش و پژوهش در سپاه و بسیج در راستای رشد این مجموعه کاربردی و اثرگذار در جامعه تاکید نمود.
حجت الاسلام عیسی سلیمانی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود نیز با بیان احادیثی در باب اهمیت علم و دانش بر توجه به این موضوعات کلیدی در پیشبرد اهداف نظام و بسیج و سپاه تصریح کرد.
در پایان این مراسم از نفرات برتر این جشنواره با اهدا تندیس و لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.
در پایان با حضور مسئولین از کتاب مثبت تجربه که تجربه‌های شرکت کنندگان در این جشنواره در آن گرد آمده است رونمایی و از گردآوردنده این مجموعه تقدیر شد.
لازم به ذکر است جشنواره فردای روشن در قالب تجربه نگاری از فعالیت‌های بسیج و سپاه به همت معاونت علمی پژوهشی سپاه شاهرود برگزار شد.
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها