مدیر فرهنگی تبلیغات ناحیه قائم شهر عنوان کرد
ساری-همزمان با اعیاد شعبان المعظم از چهار نفر از خبرنگاران افتخاری بسیج ناحیه قائم شهر با اهدای لوح سپاس، تجلیل شد.
کد خبر: ۹۳۲۸۴۶۸
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
تجلیل از خبرنگاران افتخاری بسیج در قائم شهر
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر مقداد ذبیحی مدیر فرهنگی تبلیغات ناحیه شهرستان گفت: یک خبرنگار، رابط میان وقایع و رویداد با افکار عمومی است ودر این میان به عنوان امین مردم در رویداد‌ها شناخته میشود.

 ذبیحی با اشاره به تلاش وصف ناپذیر قشر رسانه در انعکاس وقایع افزود: در هر موقعیت مکانی و اتفاقات مختلف، قشر خبرنگار جهت ثبت وقایع و انعکاس به افکار عمومی بلافاصله حضور پیدا میکند حتی اگر در دل خطر و جنگ باشد.

او در ادامه با یاد شهدای خبرنگار اضافه کرد: شهید باغبانی‌ها و خزایی‌ها در راستای ادای رسالت خبرنگاری خود جان بر کف نهاده ودر دل گلوله و توپ دشمنان، دست از تلاش ننشستند تا اینکه به وصال حق نائل آمدند.

مدیر فرهنگی تبلیغات ناحیه قائم شهر تیزبینی، بصیرت، زمان شناسی، صداقت محوری و روشنگری را از مولفه‌های مهم خبرنگاری برشمرد و خاطر نشان کرد: قلم و تصاویر ثبت شده‌ی خبرنگاران در اتفاقات مختلف همچون سلاح، در جنگ نابرابر فرهنگی است و در این هجمه‌های فراوان فرهنگی دشمن بسیار اثر بخش خواهد بود.

در پایان این مراسم  از زحمات و تلاش‌های بسیجیان در عرصه رسانه از چهار نفر خبرنگار افتخاری بسیج در شهرستان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
 
تجلیل از خبرنگاران افتخاری بسیج در قائم شهر
 
تجلیل از خبرنگاران افتخاری بسیج در قائم شهر
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها