سخنگوی قوه قضاییه:

به سارقان، مرخصی نوروزی داده نمی‌شود

سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد: زندانیانی که براساس بخشنامه اخیر قوه قضائیه به مرخصی نوروزی می‌روند جزو سارقان و افراد پرخطر نخواهند بود.
کد خبر: ۹۳۲۸۵۰۰
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،آقای غلامحسین اسماعیلی در ادامه نشست خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر این که قوه قضائیه چقدر آمادگی دارد تا با برخی جرایم در حوزه کرونا و دیگر حوزه‌ها در تعطیلات نوروز برخورد کند؟ افزود: ما در همه سال‌ها و در ایام نوروز واحد‌های کشیک قضایی در همه بخش ها، شهرستان‌ها و استان‌ها به صورت فعال برقرار می‌کنیم.
وی گفت: همکاران قضایی ما مظلوم هستند و در ایام نوروز همانند فعالان حوزه سلامت و امنیت و راهور برای ایجاد آسایش مردم تلاش می‌کنند.
سخنگوی قوه قضائیه افزود: در این خصوص بخش‌های قضایی ما کمتر دیده می‌شود، اما مطابق سال‌های گذشته کشیک‌های نوروزی ۲۴ ساعته در واحد‌های قضایی خواهیم داشت و امسال به لحاظ شرایط کرونا نیز تلاش خواهیم کرد با ستاد ملی مقابله با کرونا همکاری داشته باشیم.
آقای اسماعیلی از مردم هم خواست دستورالعمل‌ها را رعایت کنند تا دچار بیماری نشوند و همچنین مردم فریب افراد سودجو و فرصت طلب را نخورند، اما اگر نیازمند به مراجعه به واحد‌های قضایی ما شدند حتی در لحظات تحویل سال هم خدمت رسانی می‌کنیم.
وی افزود: البته براساس بخشنامه امروز قوه قضائیه در بحث مرخصی نوروزی زندانیان نیز آرامش مردم را مدنظر قرار داده ایم و، چون امنیت و آرامش روانی مردم مورد تاکید ماست در این بخشنامه تصریح شد که همه کسانی که به علت جرم در زندان هستند مرخصی داده نشود.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: در همین ارتباط کسانی که به مرخصی می‌روند مخاطره‌ای ندارند و جزو افراد پرخطر و سارق نخواهند بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار