سرباز وظیفه حوزه مقاومت بسیج عشایری صمصامی یک دستگاه گوشی همراه هوشمند به 3 فرزندِ خانواده ای محروم در منطقه عشایری صمصامی اهدا کرد.
کد خبر: ۹۳۲۸۵۰۶
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی، فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان گفت: در آستانه برگزاری کنگره ملی ده هزار شهید جامعه عشایری کشور و بزرگداشت شهید شاخص عشایری سال 99 حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی قلی زاده با شعار "ده هزار شهید ده هزار خدمت"، هر روز شاهد جلوه های زیبای تداوم رزمایش همدلی و کمک مومنانه و خدمت رسانی در مناطق عشایری استان از اقشار مختلف مردم هستیم.

ایزدی با بیان نمونه ای از این همدلی و فداکاری از طرف سرباز وظیفه رضا قاسمپور بروجنی، تصریح کرد: مادر چهار فرزند 12، 9، 7 و 3 ساله از اهالی روستای دم تنگ کرایی که پدر این خانواده نیز دارای معلولیت ذهنی می باشد با مراجعه به حوزه مقاومت بسیج درخواست کمک درخصوص تهیه گوشی هوشمند برای 3 فرزند دانش آموز خود داشت و توان تهیه گوشی برای فرزندان محصل خود را نداشته و از طرف نهاد یا ارگانی نیز حمایت نمی شوند و تنها به کمک های سپاه و بسیج چشم امید داشته است.

ایزدی افزود: این سرباز وظیفه فداکار که در حوزه مقاومت بسیج عشایری صمصامی خدمت می کند بعد از اطلاع از قضیه و دیدن ناراحتی و درماندگی این مادر، از فرمانده حوزه به بهانه داشتن کاری واجب یک روز مرخصی می گیرد و با طی مسافت 300 کیلومتری و رفتن به شهر خود و با پس انداز چند ماهه خود یک گوشی هوشمند نو خریده و به حوزه برمی گردد تا به این خانواده اهدا کند.

وی خاطرنشان کرد: سرباز وظیفه رضا قاسمپور بروجنی با از خود گذشتگی و فداکاری و خرید این گوشی برای این خانواده محروم هدف از این کار خود را گام برداشتن در مسیر رضای خدا، تداوم کمک های مومنانه در مناطق محروم و نشاندن لبخند بر روی صورت فرزندان این خانواده بیان داشت.

فرمانده ناحیه بسیج عشایری استان، گفت: این ناحیه بر خود لازم می داند از اقدام خیرخواهانه و فداکارانه این سرباز وظیفه قدردانی و تشکر نماید.

ارسال نظرات