فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی طالب (ع) عنوان کرد:

پاسداران نسل امروز کمتر از پاسداران نسل دیروز نیستند/ پاسداران نسل امروز سفیران صدور انقلاب شدند

سردار گنجعلی گفت: نظر به اینکه پاسداران نسل دوم و سوم انقلاب، حضرت امام راحل (ره) و دوران جنگ تحمیلی را ندیده اند، ولی به تأسی از اباعبدالله الحسین علیه السلام در دفاع از حرم و حریم ولایت کوتاهی نکردند.
کد خبر: ۹۳۲۸۶۲۵
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۵

سردار اسدالله گنجعلی فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی طالب علیه السلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم ضمن تبریک بمناسبت ایام خجسته میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار بیان کرد: پاسداران ما در راه دفاع از دین و ولایت و جمهوری اسلامی و حرم اهل بیت در این ۴۲ سالی که از انقلاب می‌گذرد به تاسی از اباعبدالله الحسین (ع) از زندگی و مال و جانشان گذشتند، پاسدارانی که، حضرت امام راحل (ره) و دوران جنگ تحمیلی را ندیدند ولی باز در دفاع از حرم و حریم ولایت کوتاهی نکردند.
 
وی ادامه داد: پاسداران نسل امروز کمتر از پاسداران نسل دیروز نیستند، جوانان و این رویش‌های انقلاب ثابت کردند پا به پا، همنام و همگام شهدای نسل اول انقلاب، همچون شهید زین الدین، شهید باکری، شهید همت و دیگر شهدا سینه سپر کرده اند و انشاءالله تا آخر ایستاده اند.
 
پاسداران نسل امروز سفیران صدور انقلاب شدند

سردار گنجعلی با بیان اینکه پاسداران نسل امروز سفیران صدور انقلاب شدند، خاطر نشان کرد: زمانی که تهدیدات کنار مرز‌ها و در شهرهایمان بود همین جوانان بودند که همنام و همگام با شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی این تهدیدات و دشمنان را هزاران کیلومتر دورتر زمین گیر کردند، این چیزی نیست جز به برکت ولایت، به برکت انقلاب و به برکت جمهوری اسلامی.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی طالب علیه السلام گفت:انشاءالله تا آخر همچون عهد و پیمانی که شهداء بستند، تا ظهور حضرت ولیعصر (عج) پا بر جا و محکم بر عهد و پیمانمان می‌مانیم.
 
انتهای پیام/اسماعیلی
ارسال نظرات
آخرین اخبار