خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ ۱۲ قائم عج با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان دیدار کرد
کد خبر: ۹۳۲۸۶۲۶
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج سمنان مسئول نمایندگی، ولی فقیه در تیپ ۱۲ قائم با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان دیدار کرد.
در این دیدارکه به منظور تعمیق روابط فرهنگی برگزار گردید حجت الاسلام و المسلمین سید هادی موسوی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در تیپ ۱۲ قائم آل محمد عجل الله تعالی فرجه الشریف با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب فرهنگ را، چون هوا خوانده که جامعه به آن نیاز ضروری دارد.
وی در ادامه با اشاره به پادگان و وجود تعداد زیادی سرباز و نیروی کادر در آن و همچنین لزوم تهیه خوراک فرهنگی برای این عزیزان ضرورت وجود یک کتابخانه زنده و پویا در این مجموعه را مهم دانسته و در ادامه تصریح کرد: متاسفانه نه تنها پادگان ما بلکه بیشتر مراکزی که در آن‌ها جوانان و به ویژه سرباز دارند زیرساخت و کار کارشناسانه در جهت تجهیز این مراکز به محصولات فرهنگی صورت نگرفته است؛ لذا به نظر می‌رسد چنانچه بتوانیم در یک تعامل نزدیک و با همکاری یکدیگر در ایجاد کتابخانه پویا به یک اجماع خوب برسیم گام بلندی در راستای اشاعه فرهنگ در این مراکز برداشته ایم.
دکتر فلاح مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان ضمن ایجاد خرسندی از حضور یک نیروی نظامی در یک مجموعه فرهنگی به منظور ارتقاء سطح فرهنگی نیرو‌های این یگان خاطرنشان کرد می‌توانیم برای مجموعه تیپ ۱۲ و همچنین مراکز مربوط به آن با برنامه ریزی درست محصولات فرهنگی همسو با ذائقه جوانان در نظر بگیریم.
دکتر فلاح در ادامه خاطرنشان کرد: بایستی با تشکیل یک کارگروه فرهنگی در مجموعه سپاه ضمن احصاء نوع محصول فرهنگی و کتاب‌های مورد نظر ضمن ارائه عنوان‌های باکیفیت، روز ایران و دنیا محصولات دینی را نیز در سبد فرهنگی قرار دهیم.
دکتر فلاح در ادامه افزود: ما در کمک به ارتقاء فرهنگی سربازان جوان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و شرایط ویژه برای ارائه خدمت فرهنگی به ایشان در نظر خواهیم گرفت این شرایط شامل تجهیز کتابخانه‌ها به کتاب‌های با کیفیت با استفاده از طرح‌های و ایده‌های خلاقانه برگزاری مسابقات و دیگر برنامه‌ها خواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی نیز در ادامه با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: اگر امروز کتاب را به عنوان یک محصول فرهنگی و لازمه بصیرت افزایی و رشد فکری برای جامعه در همه سطوح در نظر بگیریم در چند سال آینده جامعه‌ای متفکر و اندیشمند خواهیم داشت که در بخش‌های مختلف می‌تواند به سوی صلاح و رستگاری به پیش رود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها