مدیر بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) البرز:

انقلاب اسلامی راهگشای ایجاد جامعه مهدوی است

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان البرز گفت: انقلاب اسلامی راهگشای ایجاد جامعه مهدوی عاست، بنابراین باید نسبت به آینده برنامه‌های گسترده‌تری شکل بگیرد.
کد خبر: ۹۳۲۸۶۳۶
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا عسکری با اشاره به تشکیل بنیاد از سال ۸۹ در استان البرز اظهار کرد: بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) در استان‌های کشور زیر نظر ولی فقیه، تحت عنوان شورای سیاست‌گذاری بنیاد فعالیت می‌کند و در این ۱۰ سال فعالیت‌های چشمگیری داشته‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه مهدویت و انتظار پشتوانه روایی، عقلی، فلسفی و سیاسی دارد افزود: آموزه انتظار یک ظرفیت بین‌الادیانی است و می‌تواند دل‌ها و افکار را نزدیک به هم کند و یک راه در کنار دیگر راه‌ها نیست و تنها راه برای رسیدن به کمال است.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان البرز ادامه داد: برای رسیدن به جامعه مهدوی نیازمند برنامه هستیم و معتقدیم در انقلاب اسلامی طی این ۴۰ ساله اتفاقات خوبی افتاده است.

وی انقلاب اسلامی را بسیار راهگشا در تحقق جامعه مهدوی عنوان کرد و اظهار داشت: باید نسبت به آینده برنامه‌های گسترده‌تری شکل بگیرد تا بتوانیم به آرمان‌های جامعه انقلابی و مهدوی نزدیک‌تر شویم.

عسکری تصریح کرد: در بنیاد کشور بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب مهدویت برای اقشار مختلف طراحی و آماده شده و ۲۵۰ عنوان کتاب ویژه نوجوانان و جوانان موجود داریم.

وی یادآور شد: امیدواریم تمام کسانی که در این عرصه قدم برداشتند با قوت بیشتری حرکت کنند تا بتوانیم مروج و توسعه‌دهنده فرهنگ مهدویت بیش از پیش باشیم.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان البرز در خصوص برنامه‌های اجرایی در حوزه مهدویت گفت: در استان البرز طی ۱۰ سال بیش از ۱۰ هزار نفر در دوره‌های ما شرکت کردند و بقاع متبرکه و مساجد یاری‌گر ما در برگزاری دوره‌های مختلف بودند.

وی همچنین از برگزاری دوره‌های تربیت مربی مهد و پیش‌دبستانی و برای عموم مردم و اعزام کارشناس به مراکز علمی و عمومی، برگزاری جلسات پرسش و پاسش و گفتمان خبر داد.

عسکری با اشاره به اینکه در جامعه مهدوی نیاز به نقشه راه داریم در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به رویکرد ایجاد جامعه مهدوی پرداختند تا بتوانیم برای شکل‌گیری تمدن اسلامی رو به جلو حرکت کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها