تبریک فرمانده سپاه منوجان به مناسبت روز پاسدار

فرمانده سپاه منوجان در پیامی فرارسیدن سوم و چهارم شعبان المعظم، سالروز میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۲۸۶۴۴
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  سرهنگ پاسدار اسلام حیدری" طی پیامی روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.
در این پیام آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
نامگذاری سالروز میلاد خجسته سرور جوانان بهشت و قهرمان حماسه کربلا به عنوان روز پاسدار و گزینش میلاد علمدار کربلا به عنوان روز جانباز نشانه ای از پیوند عمیق انقلاب اسلامی با سرزمین نینوا و ستاره های تابناک آن است.
سوم شعبان، روز پاسدار، روز مردان است که همچون دژی مستحکم، آگاهانه و شجاعانه مانند مقتدای خود امام حسین (ع) در جهت دفاع از ایران سربلند و رسیدن به حق از هیچ کوششی دریغ نکرده و همواره نقش محوری در دفاع از ارزشهای جامعه  ایفا میکنند.
چهارم شعبان نیز به حرمت وجود غیور مردان و زنان صبوری که با الگو گرفتن از جانباز دشت کربلا درس ایثار و وفاداری را آموخته اند و در دفاع از خاک پاک ایران و ملت عزیز، به افتخار جانبازی نائل شده اند ،  به نام روز جانباز نامگذاری شده است.
اینجانب با نثار صميمانه ترين درودها به ارواح طيبه شهدا و امام راحل و ارج نهادن به جانفشاني هاي جانبازان، پاسداران و ايثارگران هشت سال دفاع مقدس،خجسته میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار و فرخنده ولادت علمدار دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز به ملت غيور ايران، خانواده هاي شهدا، پاسداران، به ویژه همکاران پاسدارم در ناحیه مقاومت بسیج سپاه منوجان ، ايثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامي شهرستان منوجان تبريك و امید است همواره در راستای حفظ ارزشهای مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و پیروز باشند.

ارسال نظرات