با همت سازمان بسیج فرهنگیان سپاه سلمان انجام شد:

برگزاری پویش لبخند رضایت در سیستان و بلوچستان

زاهدان- در راستای تداوم رزمایش مومنانه مرحله چهارم پویش لبخند رضایت با همت سازمان بسیج فرهنگیان سپاه سلمان و همکاری آموزش و پرورش استان در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۸۶۴۵
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸
سرهنگ پاسدار عبدالله شیرازی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: دغدغه سپاه و بسیج حل مشکلات اقتصادی و معیشتی محرومیت و نیازمندان در سطح کشور و استان است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان  با اشاره به این مطلب که از ابتدای سال ۹۹ تا کنون که ویروس منحوس کرونا شیوع پیدا کرده و معیشت مردم را تنگ کرده است، بسیج فرهنگیان فرامین رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب قرار داده و در قالب رزمایش مومنانه با نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا موسسات و همدلی داشته است.
 
این مسئول بیان کرد: از ابتدای شیوع این بیماری بیش از پنج هزار بسته معیشتی و حمایتی تهیه و با همت سازمان آموزش و پرورش و همکاری ۳۲ کانون بسیج فرهنگیان در سطح استان توزیع شده است.

وی اظهار داشت:در راستای تداوم رزمایش کمک مومنانه پویش لبخند رضایت با محوریت بسیج فرهنگیان همزمان با آغاز سال جدید برگزار شد که در این پویش تعداد 300 بسته حمایتی بین دانش آموزان و فرهنگیان نیازمند و آسیب دیده از کرونا در زاهدان و کانون های بسیج فرهنگیان شهرستانها توزیع شد.
ارسال نظرات