حضور سپاه و بسیج در عرصه های مختلف ارزشمند و قابل تقدیر است

زنجان-رئیس کل دادگستری استان با فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به مناسبت روز پاسدار دیدار کرد.
کد خبر: ۹۳۲۸۷۱۸
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با همراهی دادستان مرکز استان و معاون قضائی رئیس کل ، طی دیداری با سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان، با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: حضور سپاه و بسیج در عرصه های مختلف و ایفای نقش در کف خیابان و میدانی در جامعه، ارزشمند و قابل تقدیر است.

حضور سپاه و بسیج در عرصه های مختلف ارزشمند و قابل تقدیر است

 

رئیس کل دادگستری استان زنجان ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای ارزشمند سپاه و بسیج و پاسداران جان برکف که در نهاد انقلابی و با روحیه جهادی در میدان عمل حضور دارند و این هدف مقدس در این نهاد حلاوت خاص خودش را دارد.

 

صادقی نیارکی در ادامه بر ترویج فرهنگ بسیج در جامعه که از ابداعات و خلاقیتهای امام راحل در تشکیل این نهاد بود تأکید کرد و افزود : داشتن نیروهای مسلح، سپاه و بسیج مقتدر و اماده برای صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ، کشور ایران اسلامی امری لازم و ضروری است.

 

رئیس شورای قضائی استان در پایان از تعامل و همکاری سپاه و بسیج استان با دستگاه قضائی در اجرای سیاستها و مأموریتهای محوله دستگاه قضائی بویژه در مبارزه با فساد تقدیر کرد و گفت : مجموعه دستگاه قضائی استان ضمن اعلام وفاداری به این نهادمقدس از تفکر و برنامه های مجموعه سپاه و بسیج حمایت خواهد کرد.

 

ارسال نظرات