پیام فرمانده سپاه شهرستان دشتی به مناسبت روز پاسدار

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی به مناسبت میلاد آقا امام حسین (ع) و روز پاسدارپیامی به شرح ذیل صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۲۸۷۲۵
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی؛ فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی به مناسبت میلاد آقا امام حسین (ع) و روز پاسدارپیامی به شرح ذیل صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز ولادت فرخنده سید و سالار شهیدان عالم حضرت سیدالشّهدا علیه السلام که به نام روز پاسدار نامیده شده است، تداعی کننده‌ی حقیقت ناب و گرانمایه ای است که از مؤلفه‌های فرهنگ پاسداری نشأت گرفته و همه‌ی آموزه‌های انسانی را تحت الشّعاع خود قرار داده است. روز پاسدار تجلی انوار تابناک و عالم فروز خورشید بی زوال شخصیتی است که پاسداری از اسلام را در تمام ایام و آنات حیات طیّبه و الهی خود متبلور ساخت و در بستر همین فرهنگ همیشه جاوید و ماندگار، خون را بر شمشیر پیروز کرد و بر بالای نیزه بیداد، آیات روشنگر قرآن را هرچند مظلومانه اما قهرمانانه تلاوت کرد و بساط بیدادگران را در تمام عصرها و نسل‌ها بر باد داد. امام حسین علیه السلام، پرچمدار هویت و فرهنگ پاسداری و پیش قراول کاروان صالحان و سردمدار خیل بیکران پاسداران راه اسلام در تمام طول تاریخ است. او به ما آموخت که خون حسینی، بهای فرهنگ پاسداری است و در راه حاکمیت ارزش‌های اسلامی و انسانی و مبارزه با مفاسد و نابسامانی‌ها، حتی خون پاک حسینها و حسینی مسلکها باید ریخته شود تا پاسداری از ارزش‌های الهی، به عنوان آرمان مقدس جهان آفرینش، بر تمام مناسبات و مسائل دیگر، ارجحیت یابد. روز پاسدار، خاطرنشان کننده‌ی تداوم جوشش غیرت حسینی در بیان و بنان جامعه است.
پاسداران سبزپوش انقلاب اسلامی نیز با اقتدا به مولای والامرتبه خود، در تمام مقاطع حیات مبارک انقلاب و نظام اسلامی، حسینی وار، حماسه‌ها آفریدند و تمام محدوده جغرافیای انقلاب اسلامی را عرصه‌ی تجلی فرهنگ پاسداری نمودند. درود بی پایان خدا بر پاسداران رادمرد تاریخ و شهدای عزیز پاسدار که شعار الهام بخش  «کُلُّ یَوْمٍ عاشورا وَ کُلُّ اَرْضٍ کَرْبَلا» را در کتاب قطور حماسه آفرینی‌های خود، ثبت و ضبط کردند.
اینجانب فرارسیدن ایام و اعیاد فرخنده شعبانیه، به خصوص زادروز حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار، آقا ابوالفضل العبّاس (ع) و روز جانباز و نیز حضرت سیدالسّاجدین (ع) را به حضور تک تک پاسداران و جانبازان عزیز، به خصوص از خطه سرافراز و شهیدپرور دشتی، تبریک عرض میکنم و با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی اسوه ایثار و پاسداری، سردار شهید سلیمانی، امیدوارم فرهنگ پاسداری و جانبازی در راه اسلام، در سایه‌ی التزام عینی و عملی به تدابیر و منویات امامین انقلاب اسلامی، روز به روز تأثیرگذارتر و بالنده تر گردد.
سرهنگ پاسدار محمدرضا زارعی تبار
فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان دشتی

ارسال نظرات