نشست بصیرتی به مناسبت میلاد با سعادت امام حسین (ع) وروز پاسدار با حضور کارکنان در نمازخانه سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۲۸۷۷۸
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد با سعادت امام حسین (ع) وروز پاسدار گفت: همه ما افتخار می کنیم که روز میلاد امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار نامگزاری شده است ونهضت انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده نهضت عاشورا است و42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد وسپاه حوادث بسیار خطرناکی را پشت سر گذاشته است وهر روز اقتدار وعزت سپاه بیشتر شده است.  

سرهنگ زارعی تبار بیان نمود: که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همه تهدیدات را تبدیل به فرصت نموده است وسپاه به عنوان نیرویی است که دشمن را به ستوه آورده است وسپاه در همه زمینه ها از جمله تولید موشک، انجام عملیات ها در عمق دریا، دستیابی به همه علم وفنون، بحث های سازندگی ، علمی، پزشکی، سازندگی و... پیشرفت های چشمگیری داشته است.

در ادامه کارشناس معاونت سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح سرهنگ غضنفری گفت: تفکر سپاه بر آمده ازتفکرات انقلاب اسلامی است ونیاز امروز کشور هم همین تفکرات می باشد تفکراتی از جمله کارهای جهادی، بحث های سازندگی، کار های فرهنگی واجتماعی و طرح شهید سلیمانی ... است واین تفکرات وروحیاتی که سپاه دارد اگر دولت جدیدی که می خواهد سرکار بیاید از آن برخوردار باشد کشور در همه زمینه ها پیشرفت چشمگیری خواهد داشت.

وی افزود: نکته حائز اهمیت در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای می باشد چرا که مقام معظم رهبری می فرماید حضور مردم پای صندوق های رای از اینکه چه کسی رای می آورد مهمتر است و موضوع مشارکت برای رهبری یک مسئله راهبردی و مهم است.

درپایان این مراسم به  پاسدارانی که از سال 1396 تا سال 1399 به عنوان پاسدار نمونه شناخته شده بودند لوح تقدیر وهدایایی داده شد وهمچنین به نفرات برتر جشنواره اشراف سال 1398 هدایایی همراه با لوح تقدیر اهداءشد.  

ارسال نظرات