سردار کریمی گفت: پاسداران از مجاهدان واقعی و پیشگامان جبهه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان هستند و همواره در مقاطع انقلاب اسلامی با گام های بلند و استوار خود نقشی راهبردی ایفا کرده اند.
کد خبر: ۹۳۲۸۷۸۳
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در آیین تجلیل از خانواده های معظم شهدا به مناسبت اعیاد ماه شعبان گفت: نامگذاری سالروز ولادت بزرگ‌ پاسدار اسلام حضرت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار که ابتکار حضرت امام(ره) بود افتخاری بزرگ برای سبز پوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و نشان از آمیخته بودن این نهاد انقلابی با نهضت عاشورا و مکتب حسینی(ره) دارد.

وی افزود: پاسداران اسلام در طول ۴۲ سال انقلاب اسلامی همواره در میدان های سخت و نبردهای مختلف با تاسی از مولا و مقتدای خود حضرت سیدالشهدا(ع) پاسداری همه جانبه از انقلاب اسلامی را ماموریت و رسالت اصلی خود قرار داده اند و به وضوح در آزمون های بزرگ این مسئله را ثابت کردند و سربلند بیرون آمدند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: سبزپوشان سپاه پاسداران در طول انقلاب اسلامی با رفتار و عملکرد خود همواره نقش تعیین کننده و موثری در خنثی سازی و شکست توطئه ها و راهبردهای دشمنان علیه نظام اسلامی و ملت غیور ایران ایفا کردند و امروز پاسداران پس از ۴۲ سال از حیات با برکت انقلاب کارنامه ای پر از افتخارات بزرگ و درخشندگی ها دارند.

وی بیان کرد: پاسداران از مجاهدان واقعی و پیشگامان جبهه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان هستند و همواره در مقاطع انقلاب اسلامی با گام های بلند و استوار خود نقشی راهبردی ایفا کرده اند.

کریمی اضافه کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب همچون گام اول نقشی سرنوشت ساز برای ساختن ایرانی قوی و تمدن نوین اسلامی برعهده دارند و در این مسیر با تکیه بر مکتب امام خمینی(ره) و محور قرار دادن بیانات فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز به عنوان قطب‌نمای حرکت خود مسیر پیشرفت و کمال را طی خواهند کرد.

وی ادامه داد: امروز مهمترین اولویت پاسداران در نهاد مقدس سپاه خدمت بی منت و صادقانه در عرصه های مختلف به مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب،ایجاد پویایی و نشاط در جامعه با رویکرد انقلابی و خنثی سازی توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف است که از هیچ تلاشی در این مسیر فروگذار نخواهند کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه پاسداران اسلام در طول انقلاب به طور عملیاتی نشان داده اند که برای میدان ها و نبردهای سخت آفریده شده اند،گفت: این برگرفته از شاکله اصلی سپاه است که تجلی گاه مردان بزرگی همچون شهید سلیمانی ها است و امروز بزرگترین الگوی عملیاتی در گام دوم برای پاسداران حاج قاسم سلیمانی است که راه و سیره او همواره پیش روی پاسداران است.

وی افزود: ملت ایران در طول ۴۲ سال گذشته همواره از مجاهدت ها و ازخودگذشتگی های پاسداران خدوم انقلاب به وضوح آگاه هستند و همواره شاهد هستیم در زمان هایی که این نهاد مقدس و انقلابی مورد هجمه و تخریب های دشمنان قرار می گیرد ملت همه جانبه از این نهاد دفاع می کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: جایگاه سپاه در بین مردم جایگاهی نیکو و شایسته است و امروز مردم، پاسداران را به عنوان پیشگامان خدمت در عرصه های مختلف می شناسند و اینکه مردم خود را پاسدار انقلاب می دانند برای نهاد مقدس سپاه افتخاری بزرگ است و باید قدردان چنین ملت آگاه و هوشیاری بود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات