خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم گفت: راه اندازی و افتتاح پروژه های خدمت رسانی در سال ۱۴۰۰ نیز ادامه خواهد یافت
کد خبر: ۹۳۲۸۷۹۶
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸

محرومیت زدایی و کارآفرینی ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی را از بین خواهد برد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ مهدی کبیری پور معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم در مراسم افتتاح پروژه‌های خدمات رسانی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بخصوص ولادت با سعادت حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و روز پاسدار گفت: به مدد الهی و همت جهادگران و بسیجیان ناحیه شهرستان قم موفق شدیم تعداد ۲۲ پروژه خدمت رسانی محلات قم را افتتاح نماییم.

وی جزئیات پروژه‌های مورد افتتاح را تشریح نمود و اظهار داشت: پروژه‌های مورد افتتاح این مرحله شامل ۱۳ کارگاه خیاطی، یک کارگاه صندل دوزی، یک کارگاه قالی بافی، یک سالن ورزشی، ۴ مرکز تحکیم خانواده و سبک زندگی و ۲ پاتوق حجاب می‌باشد.

وی هدف اصلی از احداث و راه اندازی این پروژه‌ها را محرومیت زدایی از محله‌های آسیب پذیر عنوان نمود و خاطرنشان کرد: ما قصد داریم با اشتغال زایی پایدار و سوق دادن جوانان و خانواده به سوی جبهه تولید به نحو موثری بخشی از محرومیت‌ها و متعاقبا آسیب‌های محلات را مرتفع سازیم.

کبیری پور از ادامه نهضت راه اندازی پروژه‌های خدمات رسانی سپاه استان قم در سال ۱۴۰۰ خبر داد و تصریح کرد: سپاه و بسیج تمام همت خود را در جهت رفع مشکلات اجتماعی و اقتصادی مردم عزیز با استفاده از ظرفیت‌ها و همکاری‌های سایر ادارات و نهاد‌های استان بکار خواهد بست.

انتهای پیام/ ابراهیم خانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها