به همت پایگاه شهید حمید جعفری شرکت فولاد میانه صورت گرفته است
تبریز- مدیر مجتمع فولاد میانه، اظهار داشت: در راستای مقابله با کرونا، از ابتدای شروع این ویروس تاکنون، بیش از 3000 بسته معیشتی و دهها کمک نقدی و غیرنقدی در بین نیازمندان میانه توزیع شده است.
کد خبر: ۹۳۲۸۸۳۷
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امین امرائی این کمک رسانی ها را در راستای تعهد به مسئولیتهای اجتماعی و اقدام جمعی مبنی بر تقویت سلامت عمومی و ممانعت از شکل‌گیری زنجیره‌های انتقال ویروس کوید ۱۹ (کرونا) عنوان کرد و افزود: به همین منظور 10580 عدد مایع ضدعفونی کننده دست، بیش از 11000 عدد ماسک، 5000 کیلوگرم برنج و 3180 بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع کرده ایم.

   وی اختصاص مبلغ ۱۰ میلیارد ریال جهت خرید وسایل مصرفی و اموالی شامل وسایل جانبی لاپاراسکوپی، یخچال زیر صفر بانک خون، ماسک فیلتر دار 95N، ماسک جراحی، عینک یکبار مصرف، گان و…. به مدت یکماه جهت بستری و درمان بیماران کرونایی به شبکه بهداشت و درمان شهرستان میانه و اختصاص مبلغ ۱۰ میلیارد ریال جهت خرید و نصب دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان برکت امام خمینی( ره) را از دیگر اقدامات ضدکرونایی مجتمع فولاد میانه برشمرد.

   مدیر مجتمع فولاد میانه اضافه کرد: سایر حمایت های نقدی این شرکت در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا مبلغی بالغ بر 8 میلیارد ریال می باشد.

ارسال نظرات