مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه چالدران:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه چالدران گفت: امام حسین (ع) برای پاسداری از ارزش‌های دینی قیام کرد.
کد خبر: ۹۳۲۸۸۷۷
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از چالدران، حجت الاسلام اسلام حلمی امروز در مراسم میلاد با سعادت امام حسین (ع) که با حضور فرماندهان و تعدادی از پایوران و پرسنل وظیفه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امام حسین (ع) برای پاسداری از ارزش‌های دین مبین اسلام قیام کرده‌اند.

وی ضمن تبریک و تهنیت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار در مورد امام حسین علیه السلام، بیان کرد: ایشان بزرگترین الگوی پاسداران هستند.   

وی ادامه داد: بدون شک قیام عاشورا و فداکاری امام حسین و یارانش فقط برای صیانت و پاسداری از ارزش‌ها و مقدّسات دینی بود و همین انگیزه در لحظه لحظه نبرد کربلا متبلور بود.

این مسئول اضافه کرد: اگر فداکاری و پاسداری سالار شهیدان نبود، نامی از اسلام و مکتب بر جای نمی‌ماند، ایشان از آغاز قیام الهی خود اعلام فرمودند که وظیفه ام پاسداری از دین و به نمایش گذاشتن غیرت دینی است؛ چنان که می‌فرماید: «خدایا من معروف را دوست و منکر را ناخوش می‌دارم».

در ادامه ایشان اظهار کرد: پاسداری رسالتی انسانی و الهی است که شایسته بندگان وارسته است؛ در توصیف مقاومت جوانان برومند و پاسداران روشن ضمیر فقط باید گفت که این عزیزان در دنیای معاصر که روزبه روز پاکی و معنویت کم رنگ می‌شود عزّت و اقتدار حسینی را دوباره عینیت و تجسّم بخشیدند و حکایت گر رنجی شدند که در طی قرون متوالی بر انسان و انسانیت رفته است.

حلمی گفت: پاسداران با قرار گرفتن در کنار دیگر نیروها، به مانند امام شهیدشان حضرت حسین علیه السلام، پیام خود را به گوش جهانیان رساندند؛ به پاس خدمات شایسته حافظان طریق حقیقت و ارج نهادن به مقام پاسداران غیور، روز سوم شعبان المعظم ـ. که زادروز شهید مظلوم کربلاست ـ. «روز پاسدار» نام گرفت تا برای همیشه سیره جهل ستیزی قافله سالار عشق و شهادت منشور حرکت و فعالیت پاسداران باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات