امام جمعه پیشوا گفت: دوران غیبت دوران تمرین مسئولیت پذیری است و باید برای ظهور حضرت حجت خود را آماده کنیم.
کد خبر: ۹۳۲۸۸۸۹
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج, حجت الاسلام والمسلمین روح الله باقری امام جمعه شهرستان پیشوا در نشستی با سرهنگ نجفی فرمانده سپاه و فرماندهان حوزه و پایگاه های بسیج و ائمه جماعات اظهار داشت: امسال به دلیل دوری از اباعبدالله سال بسیار سختی برای ما بود امیدواریم سال جدید از دوری اهل بیت نجات پیدا کنیم که این دور بودن با اهل بیت و غیبت امام زمان عذاب است روز پاسدار رابرتمام پاسداران که زحمت می کشند تا انقلاب بماند تبریک عرض می کنم.

وی افزود: امیدداشتن از نقاط قوت شیعیان است در فضای مجازی باید امیدآفرینی کنیم در فضای مجازی گاها مطالبی ارسال می کنیم که خودمان ناامید می شویم باید در فضای مجازی امید بدهیم.

حجت الاسلام باقری عنوان کرد: ما به دولت اسلامی نرسیدیم و انقلاب اسلامی هستیم ایدئولوژی ما مکتب و دین و اسلام است چیزی که ۱۲۴ هزار پیامبر و ۱۳ معصوم مطهر فدای دین شدند. عامل پیروزی ما در اوایل انقلاب همین مکتب ودین و ایدئولوژی بود امام و رهبری و ولایت و رسالت که ما از آن غافلیم خدا در قرآن بیشتر مردم را به رسالت پیامبران دعوت کردند و پیامبران نیز دعوت می کردند.

وی گفت: مهمترین موضوع ولایت و امامت است دعوت به رسالت پیامبران بیشتر از دعوت خدا است چون هدایت و رسالت مردم مهم و ارزشمند استدنکته مهم دیگر مردم هستند که ما ندید می گیریم ما فقط زمان امیرالمومنین بعد ۲۵ سال خانه نشینی حکومت را به ایشان اصرار کردند چرا امام قبول نکردند چون می دانند مردم به آن درجه نرسیدند و لیاقت امامت ندارند ما که بیش از هزار ساله التماس می کنیم اقا بیا همین ۴۲ ساله انقلاب چرا کاری نکردیم امام زمان بیاید مردم را اماده نکردیم امام فرمود اگر مسئولین جمهوری اسلامی بهترین کارها را انجام دهند اما در راستای ظهور نباشد اهمیتی ندارد در راستای ظهور یعنی باید مسئولیت پذیر باشیم برای ظهور آقا باید کادرسازی کنیم.

امام جمعه پیشوا تصریح کرد: در انقلاب امام و رهبری چقدر داد زدند مردم چشم نگفتن ما که به نایب امام عصر چشم نمیگیم انتظار ظهور آقا را داریم دوران غیبت دوران تمرین مسئولیت پذیری است در مشکلات کشور هرکسی باید خودش را مقصر بداند باید مقداری تلنگر به خودمان بزنیم باید همدیکر به آرامش و مردم را به صبر توصیه کنیم.

وی ادامه داد: ربیس جمهور گفتند کسی که جلوی برداشتن تحریم را بگیرد خیانت کرده چه کسی مخالف برداشتن تحریم هااست که ایشان نیش می زند؟ انشالله به حق اباعبدالله این چندماه زودتر تمام شود و انتخابات برسد.

 

انتهای پیام/*

 

 

ارسال نظرات