بهرامی نژاد معاون سیاسی فرمانداری ری گفت: کسانی که به دنبال منافع شخصی و گروهی هستند جایی برای کار در شورای اسلامی روستاها ندارند.
کد خبر: ۹۳۲۸۸۹۶
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۷

 احسان بهرامی نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ری در اولین نشست مشترک هیات های نظارت و اجرایی انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی ری با بیان اینکه هیات های نظارت و اجرایی به منزله دوبال یک کبوتر می مانند اظهار داشت: این دوبال باید در کنار هم در برگزاری انتخابات با هماهنگی نظم کامل وظیفه قانونی و شرعی خود را به خوبی انجام دهند .

وی گفت: در این راستا اصل بر بیطرفی، قانونمداری،تدین ، اخلاقمداری و راز داری است.

بهرامی نژاد با تاکید بر اینکه برای تایید کاندیداتورها آنچه قانون تکلیف کرده است مراجع چهارگانه می باشد افزود: بر این اساس کسانی که به دنبال منافع شخصی و گروهی هستند جایی برای کار در شوراهای روستا ندارند.

معاون سیاسی فرماندار ری تصریح کرد: هیات اجرایی بدون جانب داری علیه و یا له کسی ، افرادی را تشویق و تایید نمایند که تمام هم و غم آنها خدمت رسانی به مردم باشد.

وی با اشاره به این موضوع که امسال اولین بار است که همزمان چهار انتخابات در شرایط کرونایی برگزار می شود گفت: امیدواریم مشارکت حداکثری مردم به گونه ای باشد که دل امام و شهیدان عظیم الشان انقلاب اسلامی شاد و خوشنود شود.

 اولین نشست مشترک هیات های اجرایی و نظارت انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان ری با حضور احسان بهرامی نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ری، آمنه شب کوکا بخشدار و اعضای هیات های اجرایی و نظارت بخش مرکزی ری در محل بخشداری برگزار شد.

ارسال نظرات